نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

اپلیکیشن فیفا 18 برای مدیریت آلتیمیت تیم منتشر شد

الکترونیک آرتز همراه با بازی FIFA 18 اپلیکیشن همراه فیفا 18 را هم برای مدیریت بهتر آلتیمیت تیم به صورت رایگان منتشر کرد.

در حالی که بازی FIFA 18 کمپانی الکترونیک آرتز امروز برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه شده است، بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال از همین الان دست به کار شده‌اند و علاوه بر حضور در زمین، مشغول خرید بسته‌های مختلف برای مدیریت آلتیمیت تیم خود هستند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که بازی را خریداری کرده‌اند، حتما دانلود اپلیکیشن همراه فیفا 18 را هم فراموش نکنید تا کار خود را بسیار راحت کنید و بتوانید ترکیب خود را از راه دور هم مدیریت کنید. این برنامه همراه برای شما امکان مدیریت تمامی جنبه‌های بازیکنان، مربیان و آیتم‌های مصرفی را در هر لحظه فراهم می‌کند. به واسطه این برنامه می‌توانید نگاه نزدیک‌تری به بازار نقل و انتقالات داشته باشید و برای مثال، مهاجم فوق‌العاده‌ای را که مدتی است مدنظر داشته‌اید، با بهترین قیمت خریداری کنید. البته امکان خرید موارد مختلف و مخصوصا آیتم‌هایی که تخفیف می‌خورند هم به سریع‌ترین شکل ممکن وجود دارد.

برنامه همراه فیفا 18 همچنین چالش‌های روزانه و هفتگی هم ارائه می‌د‌هد تا شما را کاملا سرگرم کند و البته برای گرفتن کارت و بسته بیشتر، به شما کمک کند. همچنین می‌توانید تیم خود را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارید و شرایط فوق‌العاده و بازیکنان گران قیمت خود را به رخ دیگران بکشید. داشتن برنامه همراه فیفا 18 مزیت‌های فراوان دیگری هم دارد و از آنجایی که رایگان است، بدون شک استفاده از آن برای تمامی دارندگان بازی FIFA 18 واجب است.


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده