نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳

ویلیام دفو مراحل ساخت فیلم Aquaman را بسیار سرگرم‌ کننده توصیف کرد

فیلمبرداری بخش‌های مربوط به بازی ویلیام دفو در فیلم Aquaman (آکوامن) به پایان رسید؛ این بازیگر مراحل تولید این فیلم ابرقهرمانی را بسیار جذاب و سرگرم‌کننده توصیف کرد.

فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به نقش‌آفرینی ویلیام دفو در فیلم مورد انتظار Aquaman (آکوامن) دی‌سی به پایان رسید و این بازیگر گفت که حضور در این فیلم بسیار تجربه جالب و سرگرم‌کننده‌ای بوده است. البته خبر به پایان رسیدن فیلمبرداری بخش‌های مربوط به نقش‌آفرینی این هنرپیشه قدیمی سینمای هالیوود، آنچنان خبر جدید و غافلگیر‌کننده‌ای محسوب نمی‌شود؛ به لطف تقویم کاری دی‌سی، طرفداران از اوایل ماه سپتامبر می‌دانستند که تا پایان این ماه فیلمبرداری فیلم جدید جیمز وان به پایان خواهد رسید.

ویلیام دفو پیش از حضور در این فیلم نیز سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های ابرقهرمانی را داشته است و وی را در مجموعه اسپایدرمن کمپانی مارول و در نقش گوبلین سبز ملاقات کرده بودیم. صحبت از علاقه و هیجان‌زدگی وی در مورد مراحل تولید فیلم Aquaman جدید نیست و وی پیش‌تر و در ماه آگوست، همکاری با جیمز وان را عالی دانست و کار این کارگردان را بسیار مورد تحسین و تمجید قرار داده بود. ویلیام دفو در مورد جیمز وان گفت که شور و شوق این کارگردان فوق‌العاده است و حتی کار با جیمز وان را با همکاری خود و سم ریمی در مجموعه اسپایدرمن مقایسه کرده بود.  

Wan

ویلیام دفو در فیلم Aquaman و همچنین فیلم مورد انتظار Justice League (لیگ عدالت)، نقش والکو، دانشمند نابغه‌ای ۱۰۰% آتلانتیسی را ایفا خواهد کرد. وی در مصاحبه خود با سایت The Playlist، پایان فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به خود را تأیید کرد و گفت در حال حاضر مشغول تبلیغ و شرکت در مراسمات معرفی درام خانوادگی The Florida Project (پروژه فلوریدا) شان بیکر است. ویلیام دفو پیش از صحبت در مورد فیلم The Florida Project، فرصت را غنیمت شمرده و از همکاری با جیمز وان تشکر کرد و کار این کارگردان را بسیار مورد تحسین و تمجید قرار داد. صحبت‌های ویلیام دفو را در این رابطه با هم می‌خوانیم:  

جیمز وان عالی است، او واقعاً عالی است. فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به زیر آب با تکنیک‌های پیچیده‌ای انجام شد و خواهید دید که این کارگردان با وسواس زیاد و توجه به تک تک جزئیات این کار را انجام داده است. وی فردی بسیار دقیق و نکته‌بین است. جیمز وان واقعاً کارگردانی بااستعداد و نابغه است.

ویلیام دفو در مورد جنبه‌های فیزیکی و بدنی مربوط به فیلمبرداری فیلم Aquaman نیز صحبت کرد و از سرگرم‌کننده بودن این مراحل سخن گفت:

من عاشق انجام دادن کارهای فیزیکی و بدنی هستم و معمولاً در اکثر مواقع سیم‌پیچی شده بودم و وسایل متفاوتی را به من وصل کرده بودند، چون باید در هوا شناور می‌بودم و من عاشق انجام چنین کارهایی هستم. باید در هوا شنا می‌کردم، انجام این کارها برایم بسیار جالب و سرگرم‌کننده است.

Aquaman

مطمئناً تصور همکاری مشترک کارگردانی پرشور و شوق همچون جیمز وان و بازیگری قدیمی، باکیفیت و پرهیجان هنگام کار همچون ویلیام دفو، طرفداران را بیش از پیش برای دیدن دستپخت جدید دی‌سی هیجان‌زده خواهد کرد. در فیلم Aquaman، جیسون موموآ ایفاگر نقش آکوامن خواهد بود. این ابرقهرمان، فرمانروای آتلانتیس و اقیانوس‌های واقع در کره زمین است و به عنوان یک آتلانتین دارای قدرت و سرعتی باورنکردنی و همچنین توانایی فرمان به تمامی موجودات دریایی است. از هنرپیشگانی که در کنار جیسون موموآ حضور دارند می‌توان امبر هِرد در نقش میرا، نیکول کیدمن در نقش ملکه آتلانتا، پاتریک ویلسون در نقش اُرم و دولف لاندگرن در نقش پادشاه نیریوس را نام برد. یحیی عبدل‌المتین هم در نقش بلک مانتا، آنتاگونیست اصلی این فیلم، حضور خواهد داشت.

تصور همکاری مشترک کارگردانی پرشور و شوق همچون جیمز وان و بازیگری قدیمی، باکیفیت و پرهیجان هنگام کار همچون ویلیام دفو، طرفداران را بیش از پیش برای دیدن دستپخت جدید دی‌سی هیجان‌زده خواهد کرد 

دی‌سی با ساخت فیلم Man of Steel (مرد پولادین) دنیایی جدید را خلق کرد. بعد از این فیلم بود که فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) ساخته شد و به دنبال آن نیز قرار است فیلم Justice League و سپس فیلم Aquaman اکران شود و به احتمال زیاد کار دنیای سینمایی دی‌سی با دنیای این قهرمانان به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید. دی‌سی تصمیم به ساخت فیلمی جداگانه از شخصیت جوکر را نیز دارد. برخی اخبار هم حکایت از ساخت فیلمی در مورد شخصیت Red Son (نسخه روسی شخصیت سوپرمن) دارند و شاید این شخصیت و سوپرمن در مقابل هم قرار گیرند.

ویلیام دفو از بازیگران قدیمی سینمای هالیوود محسوب می‌شود و در آثار زیادی نیز نقش‌آفرینی کرده است. از معروف‌ترین فیلم‌های وی می‌توان American Psycho (روانی آمریکایی)، Antichrist (ضدمسیح)، The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست)، John Wick (جان ویک)، The Aviator (هوانورد) و Shadow of the Vampire (سایه خون‌آشام) اشاره داشت. وی برای بازی در دو فیلم Platoon (جوخه)، Shadow of the Vampire، دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

گفتنی است فیلم Aquaman در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده