نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تاریخ اکران فیلم فرعی Men in Black مشخص شد

کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران اسپین‌آف فیلم مردان سیاه پوش (Men in Black) را رسما تایید و اعلام کرد.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی سونی پیکچرز در حال ساخت اسپین‌ آف فیلم Men In Black است. با این حال، قرار نیست شاهد حضور ویل اسمیت یا تامی لی جونز در این فیلم باشیم، اما فیلم جدید مجموعه مردان سیاه پوش قرار است دنیای سه‌گانه اصلی این مجموعه را گسترش بدهد. این پروژه قرار است متفاوت از پروژه مشترک فیلم 21Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۱) و فیلم MI23 باشد که جونا هیل قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران و نویسندگان اسپین‌آف فیلم Men In Black را تایید و اعلام کرده‌اند.

کار نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف فیلم Men In Black که در حال حاضر عنوان و نام رسمی ندارد، بر عهده آرت مارکوم، مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) خواهد بود. علاوه بر این، سونی اعلام کرد که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، فیلم John Wick: Chapter Three (جان ویک: قسمت سوم) اکران خواهد شد و مردان سیاه پوش باید با جان ویک در گیشه رقابت کنند. والتر پارکس، لوری مک دونالد و استیون اسپیلبرگ نیز که تهیه کنندگی سه قسمت قبلی این فیلم را بر عهده داشته‌اند، به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Men In Black حضور خواهند داشت.

Matt Holloway & Art Marcum

در حال حاضر نسخه فرعی فیلم Men In Black کارگردانی ندارد و کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود است. گفته می‌شود که اتفاقات این فیلم در مقایسه با سه قسمت اول، قرار است در جهان‌های بیشتری رخ دهد و از تجربه ساخت و اکران فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) برای ساخت این فیلم استفاده خواهد شد. این موضوع به این معنا خواهد بود که مانند فیلم دنیای ژوراسیک، اسپین‌آف فیلم Men In Black قرار است مانند یک ریبوت داستان مستقل خود را داشته باشد، اما اتفاقات آن در دنیای سه فیلم قبلی رخ خواهد داد. پارکس گفت:

این بسیار کم پیش می‌آید که شما به انتهای نوشتن فیلمنامه برسید و بدانید که چه فیلمی را قرار است در اختیار داشته باشید. آرت و مت فیلمنامه یک اسپین‌آف را نوشته‌اند که اتفاقات آن در هسته اصلی مجموعه MIB در جریان است. با این حال، این مجموعه را در مکان‌های جدید گسترش خواهد داد.

فیلم Men in Black در تابستان سال ۱۹۹۷ با بازی ویل اسمیت و تامی لی جونز به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۵۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن، فیلم Men in Black II (مردان سیاه‌پوش ۲) که دنباله فیلم اول بود، در سال ۲۰۰۲ اکران شد و توانست ۴۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر فروش پایین‌تر نسبت به قسمت اول، فیلم Men in Black II نقدهای متوسط و ضعیفی را نیز از سوی منتقدان نیز دریافت کرد. در نهایت فیلم Men in Black 3 (مردان سیاه‌پوش ۳) در سال ۲۰۱۲ به‌روی پرده رفت و با وجود مشکلاتی که در زمان فیلمبرداری برای این فیلم بوجود آمده بود، این فیلم موفق شد ۶۴۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی هر سه فیلم Men in Black بر عهده بری ساننفلد بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده