نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷

سازندگان بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds زیر مجموعه‌ جدیدی را برای توسعه‌ بازی معرفی کردند

سازنده‌ی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds اخیرا از زیر مجموعه‌ جدیدی با نام PUBG Corp تاسیس کرده که از این پس توسعه‌ موقعیت‌های تجاری این بازی را بر عهده خواهند داشت.

سازنده‌ی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یعنی استودیو بلوهول از زیرمجموعه‌ی جدیدی با نام PUBG Corp رونمایی کرده است که از این به بعد مسئول توسعه‌ی موقعیت‌های تجاری این بازی موفق خواهد بود؛ اثری که حالا فروش آن از مرز ۱۳ میلیون نسخه عبور کرده است.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو بلوهول اعلام کرده است که این زیر مجموعه از این به بعد به طور خاص روی توسعه و فرصت‌های تجاری جهانی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds تمرکز خواهد داشت.

گنگ-سئوک کیم (Gang-Seok Kim)، مدیرعامل استودیو بلوهول چانگ هان کیم (Chang Han Kim) را به سِمت مدیرعامل و وونگهی چو (Woonghee Cho) را به سِمت مدیر اجرایی PUBG Corp منصوب کرد. چانگ هان کیم پیش از این نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی را بر عهده داشت و مدتی قبل استودیو اپیک گیمز را به دلیل راهیابی حالت بتل رویال به بازی Fortnite تهدید کرد و گفت استودیو بلوهول ممکن است علیه آنها دست به اقداماتی بزند.

چانگ هان کیم در خصوص این خبر در یک نشست خبری گفت:

ما می‌خواهیم با توجه به موفقیت جهانی بازی اطمینان حاصل کنیم که بازده عملیاتی مورد نیاز برای حمایت از آن در سطح جهان را داریم. ساختار جدید به ما این امکان را می‌دهد که سریع فعالیت کنیم و در عین حال به گسترش فرصت‌های تجاری نیز اهتمام ورزیم که شامل پتانسیل بازی در بخش eSports و رشد بازی به عنوان یک IP جهانی است.

در حال حاضر PUBG Corp یک دفتر در امریکا دارد و به زودی شاهد دفاتر دیگری در اروپا و ژاپن نیز خواهیم بود. بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به صورت نسخه‌ی دسترسی پیش از موعد از طریق شبکه‌ی استیم و با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس است. این بازی از طریق سیستم دسترسی زودهنگام ایکس‌باکس (برنامه‌ی Xbox Game Preview) اواخر امسال به ایکس‌باکس وان راه می‌یابد و نسخه‌ی نهایی آن نیز اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده