نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

مذاکرات سازنده PlayerUnknown’s Battlegrounds با سونی برای انتشار این بازی برای پلی استیشن 4

موسس شرکت بلوهول، اعلام کرده است که در حال مذاکره با سونی، برای انتشار بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds است. 

در صورتی که اخبار اخیر حوزه‌ی بازی را رصد نمی‌کردید، باید بدانید که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds شگفتی آفریده است. از این بازی در طول ۶ ماه، ۱۳ میلیون نسخه فروخته شده است و اخیرا هم از مرز ۱.۵ میلیون کاربر فعال همزمان در استیم، عبور کرده است. بله، این یک شگفتی بزرگ است. 

این آمار فوق‌العاده در حالی رخ داده است که این بازی هنوز برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه نشده است. البته، نه به صورت رسمی. شاید پیش از این پیشبینی شده بود که این بازی، در نهایت به کنسول سونی راه خواهد یافت، اما همانطور که می‌دانید، توسعه دهندگان این بازی، ترجیح می‌دهند در مورد مدت انحصار کنسول ایکس‌باکس وان صحبت نکنند.

ما می‌دانیم که این بازی سبک تیراندازی بتل رویال در حال توسعه برای انتشار در کنسول ایکس‌باکس وان، از طریق Xbox Game Preview در انتهای سال جاری میلادی است. همچنین، می‌دانیم که این بازی برای عرضه‌ی کامل در ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه ریزی شده است. اما تکلیف نسخه‌ی PS4 این بازی مشخص نیست. 

در جدیدترین اخبار بازی، چانگ بیونگ-گیو، موسس شرکت بلوهول، در مصاحبه‌ی جدیدی با Bloomberg، تایید کرده است که این شرکت در حال مذاکره با تمامی شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی کنسول است. او به ویژه، به گفتگوهای این شرکت با سونی جهت انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی PUBG، پس از انتشار رسمی در ایکس‌ باکس وان اشاره کرد. 

جالب است که چانگ اعلام کرد که شرکت بلوهول، در حال مذاکره با تمامی شرکت‌های بزرگ کنسول است، اما تنها به طور خاص، نام سونی را به زبان آورد. اما قطعا نینتندو هم در یکی از اهداف اصلی این شرکت محسوب می‌شود. 

شما می‌توانید از بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را از طریق Early Access استیم و با قیمت ۳۰ دلار، در پی‌ سی لذت ببرید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده