نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

تریلر جدیدی از فیلم Darkest Hour منتشر شد

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم Darkest Hour به کارگردانی جو رایت که در آن بخشی از زندگی وینستون چرچیل به تصویر کشیده خواهد شد منتشر شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساعاتی قبل کمپانی فیلمسازی Focus Features تریلر جدیدی از فیلم Darkest Hour (سیاه‌ترین ساعت) منتشر کرده که شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید. کارگردانی این اثر را جو رایت برعهده داشته که می توان در رزومه بلند بالای کاری و حرفه‌ای او به کارگردانی پروژه‌هایی همانند فیلم تاوان (Atonement)، فیلم هانا (Hanna)، فیلم غرور و تعصب (Pride and Prejudice) و فیلم آنا کارنینا (Anna Karenina) اشاره کرد. بازیگر نقش محوری فیلم یعنی وینستون چرچیل که داستان براساس شخصیت او نوشته شده هم توسط گری اولدمن ایفا خواهد شد. لازم به ذکر است که فیلم سیاه‌ترین ساعت در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذرماه ۱۳۹۶) تنها در شهرهای انتخابی اکران خواهد شد و مدتی بعد به اکران عمومی درخواهد آمد.

داستان این فیلم، داستان واقعی و هیجان‌انگیز رویدادهای واقعی‌ای که در آستانه جنگ جهانی دوم رخ داده‌اند روایت می‌کند. در فیلم Darkest Hour وینستون چرچیل (با بازی کاندید جایزه اسکار یعنی گری اولدمن) که نخست وزیر آن روزهای کشور بریتانیا کبیر بوده است، با یکی از دشوارترین و پیچیده‌ترین آزمون‌های زندگی خود مواجه می‌شود که باید به خوبی از پس آن بربیاید. او از طرفی با نازی‌های آلمان در حال مذاکره و گفتگو است تا بتواند به معاهده‌ای صلح‌آمیز دست یابد و از طرف دیگر مدام به این موضوع فکر می‌کند که باید بر سر عقاید، حق و آزادی مردم با تمام وجود و تا جایی که توان و امکانش وجود دارد جنگید و نباید دست از مبارزه کردن برداشت. حال در این اوضاع، علاوه بر اینکه نیروهای ارتش نازی قدرت اکثر کشورهای اروپایی را در اختیار خود گرفته‌اند و با این شرایط احتمال حمله آنها به کشور بریتانیا که اصلا در آن زمان آماده برخورد با چنین وضع آشفته و فاجعه‌ای نیست هم به شدت وجود دارد، شاهی بر سر کار قرار گرفته که به شدت مردد و شکاک بوده و او که قبلا حامی و طرفدار وینستون چرچیل بوده حالا علیه او شده است. در این شرایط بغرنج و بسیار آشفته کشور، وینستون چرچیل باید با سیاه‌ترین ساعت زندگی خود روبه‌رو شود، باید مردم را به دور خود جمع کرده و با هم تلاش کنند که سرنوشت وحشتناک تعیین‌شده وحشتناک تاریخ جهان را تغییر دهند.

فیلمنامه اصلی فیلم Darkest Hour به قلم آنتونی مک‌کارتن نوشته شده است. وی در رزومه کاری و حرفه‌ای خود نویسندگی آثاری همچون فیلم مرگ یک ابرقهرمان (Death of a Superhero) و فیلم نظریه همه‌ چیز (The Theory of Everything) را بر عهده داشته است. آنتونی مک‌کارتن علاوه بر نویسندگی، قرار است به همراه لیزا بروس (تهیه کننده فیلم The Theory of Everything) و همچنین تیم بیون و اریک فلنر از کمپانی Working Title و داگلاس آربناسکی (تهیه کننده فیلم Nil by Mouth) تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارند.

آخرین نقش‌آفرینی که از گری الدمن بر پرده سینما دیدیم، فیلم محافظ مزدور (The Hitman's Bodyguard) به کارگردانی پاتریک هیوز بود. در این فیلم اکشن و کمدی، رایان رینولدز، ساموئل ال. جکسون، الودی یونگ، سلما هایک، ژواکیم دی آلمیدا، کریستی میچل، سم هزلدین، ریچارد ای گرانت، میخائیل گورووی، بری آتسما و جورجی گلن حضور داشته و ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری، نزدیک ۱۶۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

در فیلم Darkest Hour (سیاه ترین ساعت)، جدیدترین ساخته کارگردان انگلیسی، جو رایت، بازیگرانی همچون گری الدمن در نقش وینستون چرچیل، بن مندلسن در نقش جرج ششم، کریستین اسکات توماس در نقش کلمنتین چرچیل، لیلی جیمز در نقش الیزابت نل و رونالد پیکاپ در نقش نویل چمبرلین حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Darkest Hour برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذرماه ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده