// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

آپدیت 2.8 بازی Vainglory به‌ زودی منتشر می‌شود

استودیو Super Evil Megacorp آپدیت 2.8 بازی موبایل Vainglory را معرفی کرد که قرار است دو آیتم‌ و اسکین‌های جدیدی را به این بازی اضافه کند.

در میان جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو سوپر‌ اویل مگاکورپ (Super Evil Megacorp) جدیدترین آپدیت بازی Vainglory را معرفی کرد. این بروزرسانی که نسخه 2.8 این بازی به شمار می‌رود قرار است به‌زودی با اتمام فصل سوم بازی در دسترس کاربران قرار گیرد و تغییراتی را به همراه پوسته‌های جدید به این بازی اضافه کند.

از میان محتویات چشم‌گیر این بروزرسانی می‌توان به اضافه شدن دو آیتم جدید یعنی Spellsword و Healing Flask اشاره کرد. آیتم Spellsword به بخش آیتم‌های Weapon Power این بازی اضافه می‌شود و کاربران می‌توانند با خرید کردن آن، ضربات اصلی قهرمان خود را ۹۰ واحد افزایش دهند. آیتم بعدی یعنی Healing Flask در ابتدای هر بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با استفاده کردن از آن می‌توانید ۳۰ درصد سلامت هیروی خود را افزایش دهید. با اضافه شدن این دو آیتم، شاهد حذف شدن آیتم Halcyon Potion از این بازی موبا خواهیم بود و دیگر این آیتم در فروشگاه بازی یافت نخواهد شد.

در بخش متعادل‌سازی آیتم‌ها، شاهد ضعیف شدن آیتم‌های Book of Eulogies ،Barbed Needle و Echo هستیم و همچنین در انتها مدت زمان لازم برای استفاده مجدد از آیتم Fountain of Renewal نیز افزایش خواهد یافت. در آن‌سو بهبودهایی نیز روی برخی از آیتم‌ها اعمال خواهد شد که شامل Scout Trap و سه آیتم Contract می‌شود.

آپدیت 2.8 بازی وین گلوری همچنین قرار است پوسته‌ها یا اسکین‌های جدیدی را برای سه قهرمان این بازی اضافه کند که شامل اسکین حماسی برای Glaive، اسکین حماسی برای Idris و اسکین کم‌یاب برای Ringo می‌شود که در ادامه می‌توانید آنها را در تصویر مشاهده کنید. همچنین سازندگان اعلام کردند که با منتشر شدن این آپدیت، یک اسکین جدید نیز به این بازی اضافه می‌شود که به جزئیات آن هنوز اشاره‌ای نشده است.

vainglory

از طرفی برخی از قهرمانان این بازی نظیر Alpha ،Ardan ،Flicker و Taka با بهبودهایی همراه خواهند بود و در‌ آن‌سو شاهد ضعیف شدن هیرو‌هایی نظیر Grace ،Catherine ،Idris و Krul خواهیم بود که با منتشر شدن آپدیت مذکور جزئیات دقیق آن نیز مشخص خواهد شد.

همانند فصل گذشته سطح رده (Rank) تمامی کاربران با توجه به بازده آنها، یک لول کاهش خواهد یافت. به گفته سازندگان این امر می‌تواند کاربران را وادار کند که دوباره به مسابقات رنک ملحق شوند.

در بخش سیستم حریف‌یابی (مچ‌میکینگ) نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود. بر این اساس بازیکنانی که در پارتی حضور دارند اگر دارای سطوح متفاوتی باشند (از یک لول بالا یا پایین‌تر)، قادر نخواهند بود با یکدیگر بازی کنند. بنابراین بازیکنانی که در یک پارتی حضور دارند باید از سطح رنک یکسان برخوردار باشند. همین‌طور بازیکنانی که در فرآیند تنبیه قرار گرفته‌اند، تا اتمام زمان مشخص‌شده، دیگر نمی‌توانند به حساب کاربری دیگر خود مراجعه و بازی را تجربه کنند.

آپدیت جدید Vainglory چهارشنبه هفته جاری که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۵ شهریورماه (۶ سپتامبر) در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران منتشر و بازی هم به مدت دو ساعت از دسترس خارج خواهد شد.

بازی موبایل Vainglory در زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی این بازی را مطالعه کنید.

در ادامه می‌توانید بازی Vainglory را از لینک‌های زیر به طور رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Vainglory


منبع vainglorygame
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده