نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

امکان ساخت فیلم Bad Boys For Life همچنان وجود دارد

جری بروکهایمر، تهیه کننده مجموعه پسران بد (Bad Boys)، اعلام کرد که همچنان احتمال ساخت قسمت سوم این مجموعه وجود دارد.

در سال ۱۹۹۵، فیلم Bad Boys با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس، اکران شد و توانست به فروشی بیش از ۱۴۱ میلیون دلار دست پیدا کند. در این فیلم اسمیت و لارنس نقش دو پلیس شهر میامی را بر عهده داشتند. فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) که دنباله این فیلم بود، نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شد و توانست به فروشی بیش از ۲۷۳ میلیون دلار دست پیدا کند. در این فیلم شاهد بازگشت اسمیت و لارنس بودیم. بودجه فیلم Bad Boys تنها ۱۹ میلیون دلار بود، اما بودجه فیلم Bad Boys II تا ۱۳۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرد که با وجود فروش بیشتر از فیلم اول، باعث کاهش سوددهی دنباله این فیلم شد.

با این حال، سال‌ها شایعات ساخت فیلم پسران بد ۳ (Bad Boys 3) شنیده می‌شد و در نهایت در سال ۲۰۱۵ کمپانی سونی پیکچرز ساخت این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد. با این حال، فیلم Bad Boys 3 تنها فیلمی نبود که سونی در آن زمان ساخت آن را تایید کرد و ساخت فیلم Bad Boys 4 (پسران بد ۴) نیز تایید و اعلام شد. سونی پیکچرز مدتی بعد اعلام کرد فیلم پسران بد برای زندگی (Bad Boys For Life) نام قسمت سوم این مجموعه است که در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد، اما ساخت این فیلم بارها عقب افتاده است و در حال حاضر این فیلم هیچ تاریخی برای اکران در تقویم فیلم‌های آینده کمپانی سونی ندارد. در اسفند سال گذشته اعلام شد که جو کارناهان پروژه ساخت فیلم Bad Boys For Life را ترک کرده است و دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد.

Bad Boys II

مراحل ساخت فیلم Bad Boys 4 نیز در حال حاضر کاملا متوقف شده است و اخیرا مارتین لارنس گفته که ممکن است فیلم Bad Boys for Life هرگز ساخته نشود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جری بروکهایمر، تهیه‌کننده مجموعه پسران بد گفته است که همچنان احتمال ساخت این فیلم وجود دارد. در مصاحبه با وب‌سایت یاهو، او گفت که فکر می‌کند که فیلم Bad Boys For Life در نهایت ساخته خواهد شد و در حال حاضر یک نویسنده جدید در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است. بروکهایمر گفت:

من نمی‌دانم که دقیقا چند سال است که ما در حال توسعه و ساخت این فیلم هستیم، اما ما در یک دوره زمانی به ساخت این فیلم بسیار نزدیک شده بودیم و سپس کمی از مراحل ساخت آن دور شدیم و فاصله گرفتیم و امیدوارم دوباره به مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم نزدیک شویم. ما در حال حاضر یک نویسنده جدید داریم که در حال کار روی فیلمنامه این فیلم است. بنابراین من باید به او دلگرمی و روحیه بدهم و او را تشویق و حمایت کنم و نباید او را مایوس کنم.

Jerry Bruckheimer

با این حال، بروکهایمر نام این نویسنده را فاش نکرد و مشخص نیست که در حال حاضر چه کسی روی فیلم Bad Boys For Life کار می‌کند. پس از خروج کارناهان از پروژه ساخت این فیلم، سونی تاکنون جانشین او را در این فیلم معرفی نکرده است. همچنین هنوز مشخص نیست که این نویسنده از زمان خروج کارناهان یا از زمانی که فیلم Bad Boys For Life از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی سونی پیکچرز حذف شده، به گروه ساخت این فیلم اضافه شده و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Boys For Life را آغاز کرده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده