نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال کراس اور بین دو سریال Agents of SHIELD و Inhumans وجود دارد

اسکات باک، سازنده سریال Inhumans می‌گوید که امکان کراس اور بین این سریال و سریال Agents of SHIELD وجود خواهد داشت.

پخش سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) از پاییز سال ۲۰۱۳ از شبکه ABC آغاز شد. این سریال، اولین سریال بخش تلویزیونی مارول است که با کمک مارول استودیو تولید و منتشر شده است. با وجود اینکه این سریال شروعی قوی نداشت، اما در آن شاهد بیش‌ترین ارتباط با اتفاقات دنیای سینمایی مارول بوده‌ایم و امروز بسیاری آن را از بهترین محصولات بخش تلویزیونی مارول می‌دانند. طی چهار سال گذشته، شاهد ساخت و انتشار چهار فصل از سریال Agents of SHIELD بوده‌ایم و اخیرا شبکه ABC و مارول این سریال را برای فصل پنجم نیز تمدید کرده‌اند. با این حال، پخش فصل پنجم این سریال قرار نیست مانند چهار فصل گذشته از ماه سپتامبر آغاز شود؛ بلکه فصل پنجم Agents of SHIELD قرار است از اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ از شبکه ABC به‌روی آنتن برود.

از روز جمعه، اکران دو قسمت ابتدایی سریال اینهیومنز (Inhumans) در سینماهای IMAX آغاز شده است و پخش هفتگی این سریال قرار است از ماه آینده آغاز شود. با این حال، پیش از انتشار سریال Inhumans شاهد معرفی برخی از اعضای گروه اینهیومنز در سریال Agents of SHIELD بوده‌ایم. شاید بتوان گفت که شاخص‌ترین و مهم‌ترین اینهیومن این سریال شخصیت دیزی جانسون ملقب به کواک با بازی کلویی بنت است که علاوه بر محبوبیتی که طی چهار فصل گذشته به‌دست آورده، به شخصیت اصلی این سریال نیز تبدیل شده است. دیزی در ابتدا با نام اسکای در سریال Agents of SHIELD معرفی و سپس پس از برخورد با یک کریستال تریجن تبدیل به یک اینهیومن قدرتمند شد.

Agents of SHIELD season 4

بسیاری از طرفداران دوست دارند که شاهد یک کراس اور بین دو سریال Agents of SHIELD و Inhumans باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسکات باک، سازنده سریال Inhumans از امکان وجود یک کراس اور بین این دو سریال خبر داده است. باک در حاشیه تور تبلیغاتی و مطبوعاتی سریال Inhumans مصاحبه‌ای را با وب‌سایت CBR انجام داده است. او گفت که ایده‌هایی که برای داستان‌سرایی وجود دارد، بسیار شبیه ایده‌هایی است که تاکنون وجود داشته و امکان ترکیب قدیمی‌ترین و جدیدترین سریال بخش تلویزیونی مارول وجود دارد. باک گفت:

مطمئنا ممکن است که در آینده نزدیک شاهد یک کراس اور بین این دو سریال باشیم. در حال حاضر سریال Inhumans یک سریال کاملا مستقل است و اعضای آن به‌تنهایی و کاملا جداگانه از اعضا و نمایندگان سریال Agents of SHIELD، با مشکلات خود رو‌به‌رو می‌شوند. اما چه کسی می‌داند که در آینده ممکن است چه اتفاقاتی رخ دهد؟

Inhumans

دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans با واکنش سرد منتقدان روبه‌رو شده است. پیش از این، از باک برای ساخت سریال Iron Fist (آیرون فیست) انتقادات بسیاری شد، اما مارول بار دیگر به این سریال‌ساز باتجربه اعتماد کرد. انسون مونت در نقش بلک بولت، ایوان رئون در نقش ماکسیموس، سریندا سوان در نقش مدوسا، کن لئونگ در نقش کارنک، ایم اکواکر در نقش گورگن، ایزابل کورنیش در نقش کریستال، مایک مو در نقش تریتون، سونیا بالمورس در نقش اورن و الن واگلم در نقش لوئیز، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Inhumans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش هفتگی سریال Inhumans از تاریخ ۲۹ سپتامبر امسال (۷ مهر) آغاز خواهد شد. این سریال در هشت قسمت تولید شده و قرار است از شبکه ABC به‌روی آنتن برود. طبق گفته شبکه ABC، مدت زمان نسخه تلویزیونی دو قسمت ابتدایی این سریال طولانی‌تر از نسخه سینمایی و IMAX آن خواهد بود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده