نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

ساخت دنباله فیلم It پیش از فیلم Robotech آغاز خواهد شد

چند روز مانده به اکران فیلم It، آندرس موچیتی، کارگردان این اثر اعلام کرد که قبل از شروع هر کار دیگری به سراغ قسمت دوم این فیلم خواهد رفت.

آندرس موچیتی با سرعت خیلی زیادی به یکی از محبوب‌ترین و بهترین کارگردانان دنیای هالیوود تبدیل شد و می‌توان گفت که جدیدترین و البته مورد انتظارترین فیلم او یعنی «آن» (It) که پیش‌بینی می‌شود موفقیت خیلی زیادی را چه از نظر فروش و چه از نظر منتقدان کسب کند، تاثیر خیلی زیادی در موفقیت روز افزون موچیتی داشته است. به نظر می‌رسد که او این روزها و در آینده به‌شدت برنامه پرکاری دارد. موچیتی علاوه بر تولید این فیلم، قرارداد دیگری مبنی بر کارگردانی لایو اکشن انیمه‌ی روبوتک (Robotech) را هم امضا کرده است و اعلام کرده که درست بعد از اتمام ساخت و اکران فیلم It قصد دارد به سراغ فیلم اقتباسی دیگری بر اساس یکی دیگر از کتاب‌های استفن کینگ محبوب یعنی Pet Sematary برود. البته ممکن است ساخت این فیلم کمی دیر و زود داشته باشد و آغاز پروژه تولید آن کمی به تاخیر بخورد؛ زیرا این کارگردان نسبتا پرطرفدار اعلام کرده که قصد دارد قبل از اینکه سراغ هر پروژه دیگری برود، پروژه تولید دنباله و قسمت دوم فیلم It را کلید بزند.

در گفتگویی کوتاه با مجله‌ای ایتالیایی Bad Taste، آندرس موچیتی به طور رسمی اعلام کرد که دوست دارد ابتدا پروژه تولید فیلم It 2 را به اتمام برساند و بعد از آن به سراغ کارگردانی فیلم روبوتک برود. او در ادامه بیشتر در این‌باره صحبت کرد و گفت:

قسمت دوم فیلم It برای من در اولویت قرار دارد. من می‌توانم به ساخت Robotech برسم، اما بهتر است بعدا این اتفاق بیفتد. 

IT

او همچنین در این مصاحبه اعلام کرد که امیدوار است قسمت بعدی فیلم It، بودجه بیشتری را نسبت به قسمت اول دریافت کند که به نظر می‌آید که توقع قابل قبولی داشته باشد. می‌توان گفت که همهمه و صحبت‌های اخیری که درباره این فیلم شده بود تا حدودی درست از آب درآمد و کم کم دارد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. این حتما خبر خوبی برای طرفداران داستان‌های استفن کینگ و مخصوصا ژانر ترسناک است که بدانند که علاوه‌ بر این فیلم فوق‌العاده که تنها مدت خیلی کمی تا زمان اکران آن باقی مانده، قرار است فیلم‌های اقتباسی دیگری که بر اساس داستان‌های این نویسنده ساخته می‌شود در آینده‌ای نزدیک اکران شود.

رمان It، اثر استفن کینگ، در دو خط زمانی مختلف به صورت فیلم ساخته خواهد شد: قسمت اول زمانی اتفاق می‌افتد که شخصیت‌های اصلی داستان همه بچه هستند. قسمت دوم هم زمانی است که ۳۰ سال بعد آنها تبدیل به افراد بزرگسال شده‌اند. یکی از موضوعات اصلی داستان این فیلم این است که چگونه افراد می‌توانند یا حتی نمی‌توانند با ضربه روحی و آسیبی که در زمان بچگی خورده‌اند کنار بیایند. قطعا یکی از مشکلات اصلی شخصیت‌های این داستان آسیب‌های روانی شدیدی است که دلقک پنی وایز به کودکان شهر Derry وارد کرده است و حال ما می‌خواهیم در این فیلم ببینیم که آنها چگونه با این آسیب خود کنار می‌آیند.

فیلم It برای اکران در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۷ شهریور ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده