نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Worms W.M.D با محتویات جدید برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

طبق اعلام استودیو تیم 17، بازی Worms W.M.D قرار است تا پایان سال ۲۰۱۷ برای نینتندو سوییچ هم منتشر شود. 

Worms W.M.D جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های Worms استودیو تیم ۱۷ است که سال گذشته برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی اثری دو بعدی در سری Worms است که به خوبی حس و حال نسخه‌های موفق این سری را در خود داشت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تیم ۱۷ اعلام کرده که این بازی تا پایان سال ۲۰۱۷، برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. این استودیو همچنین اعلام کرده که نسخه سوییچ بازی، یک سری ویژگی‌های جدید هم خواهد داشت. 

از جمله ویژگی‌های جدید بازی روی سوییچ، می‌توان به Fort‌هایی با حال و هوای فضایی، قارچی و درختی در بخش Forts بازی اشاره کرد. علاوه بر این آیتم‌های جدیدی در بخش شخصی‌سازی بازی وجود خواهند داشت که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید کرم‌های خودتان را شخصی‌سازی کنید. نسخه سوییچ بازی از حالت‌های بازی تک‌نفره و چندنفره محلی و آنلاین پشتیبانی خواهد کرد. 

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه سوییچ بازی اعلام نشده اما طی ماه‌های آتی شاهد انتشار این بازی خواهیم بود. بازی Worms W.M.D در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرده و خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

Worms W.M.D یک بازگشت موفق به ریشه‌های سری Worms است که یک تجربه بسیار مفرح ارائه می‌دهد. با اینکه برخی مشکلات جزئی در بازی دیده می‌شوند، ولی تجربه کردن این بازی مخصوصا اگر همراه با دوستان باشد، بسیار لذت‌بخش است و می‌تواند ساعات بسیار خوشی برای‌تان فراهم کند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده