// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

سرویس SplatNet بازی Splatoon به زودی برای نینتندو Wii U غیرفعال می شود

کمپانی نینتندو اعلام کرده که سرویس SplatNet بازی Splatoon را در تاریخ هشت مهر ماه برای نینتندو Wii U غیرفعال خواهد کرد.

مدتی پیش بود که کمپانی نینتندو سرویس Miiverse را برای دو پلتفرم نینتندو Wii U و نینتندو 3DS غیرفعال کرد و حال نینتندو اعلام کرده که به زودی سرویس دیگری نیز برای یکی دیگر از پلتفرم‌های این کمپانی غیرفعال می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نینتندو اعلام کرده که در تاریخ هشت مهرماه (۳۰ سپتامبر) سرویس SplatNet بازی Splatoon برای نینتندو Wii U غیرفعال می‌شود. البته این گفته بدین معنا نیست که کاربران دیگر نمی‌توانند بازی Splatoon را بازی کنند، بلکه از این تاریخ به بعد دیگر به سرویس ذکر شده دسترسی نخواهند داشت. SplatNet به کاربران اجازه می‌داد تا بتوانند پیشرفت‌ها و اسلحه‌های خود را مشاهده کرده و متوجه شوند که هر نقشه بازی در چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد.

جدیدترین نسخه این سرویس، SplatNet 2 نام دارد که در دسترس کاربران نینتندو سوییچ و بازی Splatoon 2 است که برخلاف گذشته که از طریق سایت باید آمار خود را مشاهده می‌کردید، این بار از طریق برنامه Nintendo Switch Online روی گوشی‌های موبایل، قادر به انجام این کار هستید. جدای از این موارد، کاربران از طریق برنامه SplatNet 2 می‌توانند گروه ساخته و با یکدیگر به مکالمه صوتی بپردازند (البته برای این کار باید قفل امنیتی گوشی شما باز شده باشد) و مسابقه‌های خصوصی را بین دوستان‌تان ترتیب دهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده