نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر سینمایی جدیدی از بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد

کمپانی یوبی‌سافت تریلر سینمایی جدیدی را از بازی اکشن ماجراجویی و نقش‌ آفرینی Assassin’s Creed Origins منتشر ساخته است.

مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌ سافت تریلر سینمایی جدیدی را از بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Origins منتشر کرده است که در انتهای مطلب قابل مشاهده است.

تریلر جدید حاوی گیم‌پلی یا صحنه‌های اکشن جدیدی از بازی نیست و تنها چشم‌اندازی از مصر باستان و محیط‌های موجود در بازی Assassin’s Creed Origins را به تصویر می‌کشد. این تریلر که From Sand نام دارد روی فروپاشی تمدن مصر باستان تمرکز دارد و در آن از اهرام و قایق‌ها گرفته تا گربه‌ها و موجودات زنده دیگر، به شن و ماسه تبدیل می‌شوند و تنها استثنا شخصیت اصلی داستان یعنی بایک است که از این موضوع مصون می‌ماند و به شن و ماسه بدل نمی‌شود. این تریلر با جمله‌ی «جایی که پایان می‌یابد، آغاز می‌شود» به کار خود پایان می‌دهد که بدون شک به وقایع داستانی بازی مربوط است.

از دیگر اخبار مرتبط با بازی Assassin’s Creed Origins می‌توان به حالت Discovery Tour اشاره کرد که اخیرا یوبی‌سافت از آن رونمایی کرده است. این حالت جدید که بخشی از بازی اصلی است با انتشار یک به‌روزرسانی رایگان پس از عرضه‌ی جهانی بازی در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان را قادر می‌سازد تا به صورت آزادانه در دنیای مصر به گشت‌و‌گذار بپردازند و از محیط‌هایی نظیر اسکندریه، ممفیس، دلتای نیل، فلات گیزا و دریاهای شن بزرگ مصر دیدن کنند. در این حالت هیچ محدودیتی برای کاربران در نظر گرفته نشده است و هیچ خط داستانی خاصی را در آن شاهد نخواهیم بود. همچنین در جریان تجربه‌ی حالت Discovery Tour شاهد تورهای راهنمایی خواهیم بود که در مورد مسائل تاریخی مصر نظیر اهرام بزرگ، پروسه مومیایی کردن، زندگی کلئوپاترا و موارد این چنینی سخن می‌گویند.

بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس‌ وان، پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی منتشر خواهد شد. آخرین تریلر انتشار یافته از بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده