// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

ساخت سریال لایو اکشن Sword Art Online

پاتریک ماست و جان زینمان٬ نویسندگان فیلم Lara Croft: Tomb Raider دست به ساخت نسخه‌ی لایو اکشن انیمه‌ Sword Art Online خواهند زد.

زوج هنری پاتریک ماست و جان زینمان، قراردادی چند ساله را با بخش تلویزیونی Skydance به امضا رساندند که تولید چندین پروژه‌ی مختلف را از جمله نسخه‌ی لایو اکشن انیمه‌ی ژاپنی سورد آرت آنلاین (Sword Art Online) شامل می‌شود. آنها در کنار نویسندگی فیلمنامه‌ی این مجموعه، تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده خواهند داشت. لایتا کالوگریدیس که نویسندگی آثار مطرحی چون جزیره شاتر (Shutter Island) و الکساندر (Alexander) را در کارنامه دارد٬ علاوه بر اینکه ماست و زینمان را در نگارش فیلمنامه‌ی این مجموعه یاری خواهد کرد به همراه آنها، دیوید الیسون (True Grit) و دانا گلدبرگ (I Am Legend) به عنوان تهیه کننده نیز در پروژه حضور خواهد داشت.

سورد آرت آنلاین (Sword Art Online) یا هنر شمشیرزنی آنلاین، داستان پسر جوانی به نام کریتو است که به همراه دوستانش پس از اینکه خود را داخل یک بازی واقعیت مجازی می‌یابند، باید نهایت تلاش خود را برای دستیابی به بقا به کار ببندند. محیط بازی شامل قلعه‌ای شناور در آسمان است که صد طبقه دارد و در هر طبقه از آن، جانوران و دیوهایی در یک محیط مستقل که شامل جنگل، دریاچه و کوه‌ها است مشغول زندگی هستند. شرکت کنندگان بازی پس از ورود به این محیط متوجه می‌شوند که هیچ دکمه‌ای برای خروج از بازی وجود ندارد و در صورتی که در طول بازی کشته شوند یا در دنیای واقعی کلاه اتصال به بازی از سرشان خارج شود، در نهایت سرنوشتی جز مرگ نخواهند داشت. بنابراین کریتو و دوستانش برای نجات از این وضعیت چاره‌ای ندارند جز اینکه این ۱۰۰ مرحله را پشت سر گذاشته و غول مرحله‌ی آخر که در بالاترین طبقه زندگی می‌کند را بکشند.

فصل اول سریال Sword Art Online در قالب ۲۵ قسمت در سال ۲۰۱۲ از شبکه‌ی Tokyo MX پخش شد و پس از موفقیت این مجموعه، فصل دوم آن نیز در سال ۲۰۱۴ در قالب ۲۴ قسمت دیگر ساخته شد.

Patrick Massett John Zinman

مارسی راس، رئیس بخش تلویزیونی Skydance که سال گذشته حقوق ساخت سریال Sword Art Online را به دست آورد، طبق گفته‌ی خود با تولید این مجموعه به دنبال اهداف بزرگی است:

ما در حال حاضر با پاتریک ماست، جان زینمان و لایتا کالوگریدیس در حال توسعه‌ی سریال SAO هستیم تا بدین ترتیب با خلق مجموعه‌ای شگفت انگیز در کنار برآورده کردن انتظارات علاقه‌مندان به آثار علمی تخیلی و انیمه، مخاطبان تلویزیونی جدیدی را نیز در سطح جهان جذب کنیم.

پاتریک ماست و جان زینمان کار حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۰۱ و با نگارش فیلمنامه‌ی لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) آغاز کردند و در ادامه به تولید سریال‌هایی نظیر کاپریکا (Caprica) و Friday Night Lights پرداختند. از دیگر فعالیت‌های مهم این دو نفر می‌توان به تهیه کنندگی فصل اول سریال معروف لیست سیاه (The Blacklist) اشاره کرد. طلا (Gold) به کارگردانی استیون گیگان و با بازی متیو مک‌کانهی که در سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد، آخرین پروژه‌ی نویسندگی و تهیه کنندگی ماست و زینمان بود که البته نتیجه کار، چندان موفقیت آمیز از آب در نیامد.

بخش تلویزیونی Skydance در حال حاضر مشغول تولید سریال‌هایی نظیر جک رایان (Jack Ryan) برای آمازون (Amazon) ، ده روز در دره (Ten Days in the Valley) برای شبکه‌ی ABC و کربن دستکاری شده (Altered Carbon) برای نت فلیکس (Netflix) است که این مجموعه‌ها به احتمال فراوان پیش از اتمام سال ۲۰۱۷ پخش خواهند شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده