نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

تاریخ انتشار بازی Oxenfree برای نینتندو سوییچ اعلام شد

استودیوی مستقل نایت اسکول اعلام کرد که بازی Oxenfree در تاریخ ۱۴ مهرماه در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

بازی Oxenfree اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر شد و پس از مدتی شاهد انتشار این بازی روی کنسول پلی استیشن 4 نیز بودیم. همچنین مدتی قبل سازنده‌ی این بازی یعنی استودیو نایت اسکول، نسخه‌ی موبایل آن را برای اندروید و iOS منتشر کرد و از انتشار آن برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد. حال و با استناد به آخرین اخبار بازی، استودیوی مستقل نایت اسکول اعلام کرده است که بازی Oxenfree در تاریخ ۱۴ مهرماه (۶ اکتبر) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، استودیو نایت اسکول از طریق حساب رسمی خود در توییتر، تریلر جدیدی را از بازی Oxenfree منتشر کرده است که گوشه‌ای از نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی را به تصویر می‌کشد و آن را می‌توان در انتهای مطلب مشاهده کرد.

بازی Oxenfree داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند که به جزیره‌ای سفر می‌کنند. بازیکنان در این بازی کنترل کاراکتری به نام الکس را بر عهده خواهند داشت و باید در محیط‌های جذاب بازی جستجو و یک سری معما را حل کنند. در حال حاضر هیچ‌یک از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی مشخص نشده است و تنها می‌دانیم که امکان تجربه‌ی این بازی فقط از طریق صفحه‌ی لمسی کنسول ممکن خواهد بود.

بازی Oxenfree در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ویندوز، لینوکس، مک و اندروید و iOS در دسترس است. کاربران ایکس باکس لایو گلد نیز می‌توانند این بازی را تا تاریخ ۲۳ مهرماه (۱۵ اکتبر) به صورت رایگان تجربه کنند. شایان ذکر است که تا به این لحظه هیچ سخنی از قیمت نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی به میان نیامده است.

آخرین تریلر نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Oxenfree را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با ما در میان بگذارید. برای آشنایی بیشتر با این بازی نیز می‌توانید معرفی نسخه‌ی موبایل یا نقد و بررسی آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده