// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Earth Defense Force: Iron Rain منتشر شد

 استودیو D3Publisher در کنار انتشار تصاویر جدیدی از بازی انحصاری Earth Defense Force: Iron Rain، اطلاعاتی از آن نیز منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیوD3Publisher اطلاعات جدیدی از پروژه اکشن خود یعنی بازی Earth Defense Force: Iron Rain منتشر کرد. بازی مذکور برای عرضه در سال 2018 روی پلی‌استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است.

 محتوای این بازی در مورد نبرد بی‌پایان انسان‌ها و دشمنانی است که Agressor نام دارند. پس از حمله این موجودات به کره زمین، حال آنها قصد دارند که روی کره زمین پادشاهی کنند ولی انسان‌ها به این راحتی این اجازه را به دشمنان نمی‌دهند. شهروندان به راه‎های زیرزمینی پناه برده‌اند تا از موجودات خطرناک دوری کنند و حتی برای نقل مکان از نقاطی استفاده می‌کنند که پیش‌تر اگروسر‌ها در آن کمتر یا هرگز دیده نشده‌اند. نیرو‌های EDF دیگر ضعیف شده‌اند و امید خود را از دست داده‌اند، باز با این حال برخی از واحد‌های آن به طور خودجوش با موجودات مبارزه می‌کنند بلکه بتوانند دنیای خود را از چنگ دشمنان در بیاورند.

برخی از این موجودات که در کره زمین دیده می‌شوند از این قرار است:

  • Storm Ants: علاوه بر اگروسر‌ها، این موجودات ظاهری همانند مورچه‌ها دارند که جمعیت بیشتر بیگانه‌های روی کره زمین را تشکیل داده‌اند. آنها با آرواره‌های قدرتمندشان شناخته می‌شوند و یکی از تهدیداتی است که در حین بازی با آنها روبرو می‌شوید.
  • Bomb Beetle: در میان موجودات Storm Ants دشمنانی به چشم می‌خورد که همانند سوسک هستند. بدن این موجودات آغشته به گاز است که در حین حمله به آنها منفجر می‌شوند و سمومی را در محیط پراکنده می‌کنند.
  • Sideros: موجودات غول‌پیکری که از آسمان‌ها روی زمین می‌بارند و با مقایسه با موجودات دیگر، جم‌های انرژی بیشتری را به همراه دارند. با این حال دشمنان یاد شده بسیار چابک و درنده هستند که حتی با یک ضربه می‌توانند یک ساختمان را با خاک یکسان کنند.

سربازان حاضر در این بازی به تجهیزات قدرتمندی که Physical Augmentation Gear یا PA Gear نام دارند، مجهز شده‌اند. این تجهیزات قدرتمند به دست نیرو‌های EDF توسعه یافته است تا بتوانند سربازان با استفاده از آن با موجودات فرازمینی مقابله کنند. این سلاح در خود Energy Core جای داده‌اند که یک عنصر بسیار قوی است و می‌تواند برای سربازان قدرت‌های فوق انسانی به ارمغان بیاورد.

از دشمنان بگذریم به سربازان زمینی می‌رسیم که اطلاعات پیرامون دو نوع از سربازان نیرو‌های EDF را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

سربازان Trooper: از آنجا که نیرو‌های تروپر به سلاح‌های دوربرد مجهز هستند، اما آنها نیز به PA Gearها مجهز هستند. به لطف قدرت هسته‌های انرژی، این سربازان قادر هستند که با استفاده از آن سرعت عکس‌العمل خود را چند برابر کنند تا بتوانند از حملات دشمنان ممانعت کنند.

سربازان Jet Lifter: یک واحد PA Gear سیار که برای شناسایی و حمله استفاده می‌شود. هسته‌های انرژی به طور مستقیم به واحد‌های هوایی متصل شده است تا بتوانند به طور آزادانه پرواز کنند. این امر می‌تواند به آنها اجازه دهد که برتری بیشتری در نبرد‌ها با موجودات روی زمین داشته باشند.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که بازی Earth Defense Force: Iron Rain در جریان نمایشگاه TGS 2017 با انتشار تریلری معرفی شد. گفتنی است که تریلر مذکور به زبان انگلیسی است اما باز با این حال هنوز عرضه این بازی در نقاط غرب تایید نشده است. در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر این بازی را مشاهده کنید.

Earth Defense Force: Iron Rain


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده