نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

سریال The Nice Guys در دست ساخت است

سریالی تلویزیونی بر اساس فیلم کمدی مردان خوب (The Nice Guys) با شخصیت‌ها، بازیگران و دوره متفاوت در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباسی تلویزیونی بر اساس فیلم The Nice Guys در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جوئل سیلور، تهیه‌کننده این فیلم تایید کرده است که یک اقتباس تلویزیونی بر اساس این فیلم کمدی-پلیسی ساخته خواهد شد. شخصیت اصلی این سریال قرار است یک زن باشد و این سریال قرار است در قسمت‌های یک ساعته برای پخش از شبکه فاکس تولید و منتشر شود. این سریال قرار است دختران خوب (The Nice Girls) نام داشته باشد و اتفاقات آن در زمان حال جریان خواهد داشت.

سیلور به‌همراه کن کائو، رادنی فرل و مایکل دیلیبرتی، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Nice Girls حضور خواهد داشت. علاوه بر این، دیلیبرتی کار نوشتن فیلمنامه این سریال را نیز بر عهده دارد. او بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم ۳۰ دقیقه یا کمتر (30Minutes or Less) شناخته شده است. این سریال تلویزیونی قرار است با همکاری مشترک بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم، لاینزگیت و بخش تلویزیونی کمپانی سیلور پیکچرز تولید و منتشر شود. سیلور پیکچرز قرارداد نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال The Nice Girls را امضا کرده است. هنوز هیچ صحبتی در مورد تاریخ انتشار یا بازیگران این سریال منتشر نشده است.

The Nice Guys

در حال حاضر کمپانی سیلور پیکچرز در حال ساخت سریال Lethal Weapon (اسلحه مرگبار) برای شبکه فاکس است و همچنین حق ساخت اقتباس تلویزیونی فیلم True Lies (دروغ‌های حقیقی) را نیز در دست دارد و در نظر دارد تا سریالی بر اساس این فیلم تولید و منتشر کند. فیلم The Nice Guys در سال ۲۰۱۶ به کارگردانی شین بلک، کارگردان فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳)، تولید و منتشر شد. در این فیلم که اتفاقات آن در سال ۱۹۷۷ و در شهر لس آنجلس جریان داشت بازیگرانی چون راسل کرو، رایان گاسلینگ، آنگوری رایس، مت بومر، مارگارت کوالی، کیث دیوید و کیم بسینگر حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

با وجود اینکه برنامه‌هایی برای ساخت دنباله فیلم The Nice Guys وجود داشت، اما در حال حاضر کمی بعید به نظر می‌رسد که شاهد ساخت و انتشار دنباله این فیلم باشیم. فیلم The Nice Guys با بودجه‌ای معادل ۵۰ میلیون دلار تولید شده بود، اما این فیلم تنها کمی بیش از ۵۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده