نویسنده: آرش محمدی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

بهبود بازی Dead Rising 4 طبق درخواست طرفداران بازی

به درخواست طرفداران Dead Rising 4، این بازی تغییرات زیادی را در جهت بهبود جوانب مختلف بازی، دریافت خواهد کرد.

بازی Dead Rising 4 پس از انتشار، بسیاری از طرفداران خود را ناامید کرد و با وجود بروزرسانی‌های زیادی که شرکت کپکام منتشر کرد، باز هم طرفداران این بازی رضایت کامل را نداشتند. اما بالاخره، در راستای جلب رضایت طرفداران بازی Dead Rising 4، شرکت کپکام اعلام کرد که یک آپدیت بزرگ برای بازی در نظر گرفته است تا این بازی تبدیل به بهترین نسخه از سری بازی‌های Dead Rising شود. این بروزرسانی طبق درخواست‌هایی است که طرفداران Dead Rising 4 مطرح کرده‌اند.

قابل ملاحظه‌ترین تغییر در این بروزرسانی، بهبود عملکرد انسان‌های دیوانه‌ای است که فرانک وست در طول بازی با آن‌ها مبارزه می‌کند. کپکام بیان کرد که دیگر این مبارزات بی معنی نیستند و در صورت پیروزی، جوایز بهتری را کسب می‌کنید. هریک از دشمنان، سلاح‌های مناسب خود را دارند و پس از شکست دادن آن‌ها می‌توانید اسلحه‌ی آن دشمن را از آن خود کنید.

کپکام در ادامه اضافه کرد که هوش مصنوعی دشمنان نیز بهبود یافته است تا شکست دادن آن‌ها کار آسانی نباشد. برخی از این دشمنان دیوانه، زیردست‌های خود را سراغ شما می‌فرستند تا مبارزه سخت‌تر شود. انسان‌ها نیز از بهبود هوش مصنوعی برخوردار شده‌اند و بهتر از قبل از تکنیک‌های مبارزه، مانند کاور گرفتن، دفاع در مقابل حملات و استفاده درست از ضد حملات، استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، حالت جدیدی به نام تماس‌های اضطراری به بازی اضافه شده است که شامل ۶ مرحله‌ی فرعی است. در این مراحل، فرانک باید درخواست یک بازمانده را انجام دهد و سپس او را تا محل امن همراهی کند تا زامبی‌ها به او آسیبی نرسانند. در صورت پیروزی در این مراحل، تغییری در لباس فرانک ایجاد خواهد شد.

از دیگر بهینه‌سازی‌های بازی می‌توان بهبود سرعت پاسخ‌دهی کنترلر، افزایش سرعت ضربه زدن، سریع‌تر آگاه شدن زامبی‌ها، تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیزتر، متعادل کردن توزیع سلاح‌ها در مراحل، بهبود هوش مصنوعی زامبی‌ها و بهبود مراحل را نام برد. در ادامه می‌توانید ویدیوی این تغییرات را در زومجی تماشا کنید.

دارندگان بازی Dead Rising 4 این بروزرسانی را به همراه حالت جدید بازی، Capcom Heroes، در تاریخ ۱۴ آذر به رایگان دریافت خواهند کرد. در همین تاریخ نسخه‌ی مخصوص پلی استیشن 4 بازی، به نام Frank’s Big Package نیز منتشر خواهد شد.

برای دانلود به آپارات مراجعه کنید


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده