// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

بازی های قابل بازی Square Enix در نمایشگاه کامیک کان نیویورک مشخص شدند

کمپانی اسکوئر انیکس لیست بازی‌های قابل بازی در نمایشگاه کامیک کان نیویورک را اعلام کرد.

نمایشگاه کامیک کان نیویورک در حالی در مرکز نمایشگاه‌های جاکوب کی جاویتس برگزار می‌شود که عمر ۱۱ ساله‌اش به هیچ عنوان با نمایشگاه‌های کامیک کان سن دیگو و بیگ اپل کامیک کان قابل مقایسه نیست. با وجود این، نمایشگاه نام‌برده که در سال گذشته ۱۸۰ هزار نفر در آن حضور داشتند، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها در حوزه‌های مختلفی از جمله کمیک، انیمه، مانگا، بازی ویدیویی و فیلم و سریال محسوب می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس به‌عنوان یکی از کمپانی‌های حاضر در نمایشگاه New York Comic Con، بازی‌های قابل بازی خود را اعلام کرده است.

علاوه بر بازی‌های فرعی بازی Final Fantasy XV، کمپانی Square Enix امکان تجربه بازی‌های متعددی از جمله Secret of Mana، بازی Gravel و بازی Life is Strange: Before the Storm را برای شرکت‌کنندگان نمایشگاه کامیک کان نیویورک فراهم کرده است. بازی‌های قابل بازی در این نمایشگاه به شرح زیر است:

علاوه بر تجربه جدید‌ترین بازی‌های کمپانی اسکوئر انیکس، علاقه‌مندان می‌توانند در مسابقاتی با محوریت بازی Dissidia Final Fantasy NT شرکت و شانس خود را برای به دست آوردن جایز‌ه‌های ویژه‌ای از جمله تی‌شرت‌های اختصاصی امتحان کنند. همچنین مسابقات Final Fantasy Trading Card Game نیز در بیرون از نمایشگاه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند دیگر بازیکنان را به چالش و رقابت دعوت کنند.

نمایشگاه کامیک کان نیویورک از تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) آغاز می‌شود و پس از سه روز در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) به کار خود پایان خواهد داد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده