نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

انتشار تصاویر جدید سریال Runaways

کمپانی مارول و شبکه هولو اخیرا تصاویر جدیدی از شخصیت‌های اصلی سریال فراری‌ ها (Runaways) را منتشر کرده‌اند.

از ماه آینده پخش سریال Runaways آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که اولین تریلر رسمی این سریال مورد انتظار در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال منتشر شود. حال مارول و شبکه هولو تصاویر جدیدی از سریال Runaways را منتشر کرده‌اند. تمرکز این تصاویر روی ۶ شخصیت اصلی و نوجوان این سریال است. شما در ادامه می‌توانید این هفت تصویر منتشر شده را مشاهده کنید:

Runaways Images

Runaways Images

Runaways Images

سریال Runaways داستان ۶ نوجوان را روایت می‌کند. آن‌ها عضو یک خانواده باستانی هستند که هرساله رسم دارند یکی از کودکان خود را قربانی کنند. این نوجوانان پس از جاسوسی از والدین خود متوجه می‌شوند که آن‌ها در اصل عضو یک سازمان جنایی پیشرفته به نام The Pride هستند. با این حال، آن‌ها از شیوه زندگی والدین خود حمایت نمی‌کنند و تصمیم می‌گیرند با کشف قدرت و توانایی خود، گروه Runaways را تشکیل بدهند. آن‌ها تصمیم به فرار از محل زندگی خود می‌گیرند، اما والدین آن‌ها نیز به‌دنبال دستگیری و بازگرداندن فرزندان فراری خود هستند. کار ساخت سریال Runaways بر عهده جاش شوارتز و استفانی ساویج بوده است.

رنزی فلیز، گرگ سالکین، لیاراکا اوکانو، ویرجینیا گاردنر، آریلا بارر و آلگرا اکاستا از جمله بازیگرانی هستند که نقش اعضای گروه فراری‌ها را در سریال Runaways بر عهده خواهند داشت. علاوه بر این، رایان سندز، آنجل پارکر، بریتنی ایشیباشی، جیمز یگاشی، کوین وایسمن، بریجید برنا، آنی ورشینگ، کیپ پاردیو، جیمز مارسترز و اور کارادین، از جمله بازیگرانی هستند که نقش اعضای گروه شرور پراید (The Pride) را در این سریال بر عهده دارند. اواخر ماه مرداد امسال، مارول از اضافه شدن جولین مک‌مان به جمع بازیگران سریال Runaways خبر داد. او قرار است نقش شخصیتی به‌نام جون را در این سریال بازی کند.

سریال Runaways توسط بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۷ (۳۰ آبان ۱۳۹۶) از شبکه هولو منتشر شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده