نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

اولین تریلر گیم پلی بازی FIFA 18 در نینتندو سوییچ

الکترونیک آرتز امروز اولین تریلر گیم‌پلی بازی FIFA 18 برای سوییچ را در قالب یک مسابقه کامل به نمایش گذاشت.

بدون شک نینتندو سوییچ در حال حاضر یکی از کنسول‌های بازی بسیار محبوب محسوب می‌شود و ناشرین متوجه شده‌اند که دارندگان این کنسول ترکیبیِ خانگی-دستی، تشنه تجربه بازی‌های جدید در آن هستند. الکترونیک آرتز یکی از ناشرینی است که روی این کنسول سرمایه‌گذاری کرده و قرار است بازی FIFA 18 را فردا برای آن عرضه کند. پورت سوییچ این بازی شبیه‌ساز فوتبال قرار است نسخه کامل فیفا 18 باشد که در دو حالت دستی و خانگی سوییچ قابل بازی خواهد بود.

نسخه سوییچ فیفا 18 بیشتر ویژگی‌ها، تیم‌ها و بازیکنان نسخه کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را در اختیار دارد، اما با تکنولوژی پایین‌تری اجرا می‌شود. چند سال پیش بود که استودیو EA Sports انجین بازی فیفا را به انجین فراست بایت استودیو دایس تغییر داد؛ همان انجینی که بازی Star Wars Battlefront و بازی Battlefield 1 با آن ساخته شده‌اند. این بروزرسانی برای الکترونیک آرتز این فرصت را فراهم کرد تا بتواند تصاویر و فیزیک واقع‌گرایانه‌ای برای این سری محبوب و قدیمی فراهم کند. با وجود این، سوییچ از تکنولوژی مشابه با دو نسخه پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 استفاده می‌کند. با توجه به تریلر گیم‌پلی منتشر شده از نسخه سوییچ، شاهد کاهش گرافیک بازی در حالت خانگی و رزولوشن 1080p هستیم. در ضمن، بخش داستانی فیفا یعنی The Journey هم در نسخه سوییچ وجود ندارد. با وجود این، بخش فیفا آلتیمیت تیم در بازی حاضر است.

در ادامه می‌توانید گیم‌پلی سوییچ بازی FIFA 18 را در ویدیوی پایین مشاهده کنید؛ ویدیویی که شامل یک مسابقه کامل بوده و در حالت قرارگیری نینتندو سوییچ روی داک، ضبط شده است. در حالت خانگی، سوییچ بازی فیفا 18 را در رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌کند. با این حال شاهد کیفیت پایین مدل شخصیت‌ها و لبه‌های دندانه‌دار آن‌ها هستیم و مجموعا کیفیت بازی از استانداردهای روز کمی پایین‌تر است.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

در صورتی که بازی FIFA 18 بتواند آن دسته از افراد علاقه‌مند به سوییچ را که خواهان محتوای بیشتر، حتی در قالب یک بازی فوتبال هستند راضی کند، تبدیل به یک موفقیت عظیم برای الکترونیک آرتز خواهد شد.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده