نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ انتشار بلوری فیلم Annabelle: Creation اعلام شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم آنابل: خلقت (Annabelle: Creation) را تایید و اعلام کرد.

اکران جهانی فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) از اواخر ماه مرداد امسال آغاز شده است. پس از فیلم Annabelle (آنابل) محصول سال ۲۰۱۴، این فیلم دومین فیلم فرعی دنیای سینمایی ترسناک احضار (The Conjuring) است که به پیدایش و خلق شخصیت آنابل می‌پردازد. کارگردانی فیلم Annabelle: Creation بر عهده دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Lights Out (چراغ‌های خاموش) بوده است و جیمز وان به همراه پیتر سفران نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارند. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle: Creation بر عهده گری دوبرمن بوده است که فیلمنامه فیلم اول را نیز او نوشته بود.

بودجه ساخت فیلم Annabelle: Creation تنها ۱۵ میلیون دلار بوده است، اما علاوه بر دریافت نقدهای مثبت از سوی منتقدان، این فیلم عملکرد درخشانی را نیز در گیشه داشته است و تاکنون موفق شده بیش از ۲۹۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Annabelle: Creation را تایید و اعلام کرده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت Bloody Disgusting منتشر کرده، در ابتدا نسخه دیجیتال HD این فیلم در تاریخ ۲۰ اکتبر امسال (۲۸ مهر) در دسترس کاربران سرویس‌های دیجیتال قرار خواهد گرفت. پس از عرضه نسخه دیجیتالی فیلم، نسخه خانگی فیلم Annabelle: Creation که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K می‌شود، نیز در تاریخ ۲۴ اکتبر امسال (۲ آبان) منتشر خواهد شد.

Annabelle: Creation

نسخه بلوری فیلم Annabelle: Creation دارای حدود یک ساعت محتوای اضافه نیز خواهد بود. سه فیلم کوتاه به نام‌های The Horror Continues ،Horror Shorts: Attic Panic و Coffer، تفسیر کارگردان از فیلم، مراحل ساخت فیلم Annabelle، نحوه ساخت شخصیت آنابل و صحنه‌های حذف شده از فیلم، از جمله بخش‌های اضافه این فیلم هستند که در بخش محتوای اضافه آن دیده می‌شود. نسخه DVD فیلم Annabelle: Creation تنها دارای بخش صحنه‌های حذف‌شده از این فیلم است.

استفانی سیگمن، تالیثا بیتمن، لولو ویلسون، آنتونی لاپالیا، فیلیپا کولثارد و میراندا اتو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle: Creation حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، فیلم The Nun (راهبه) و فیلم Crooked Man دیگر فیلم‌های فرعی این مجموعه هستند که مراحل تولید خود را سپری می‌کنند. فیلم The Nun قرار است در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) اکران شود. همچنین فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) نیز قرار است منتشر شود که در حال حاضر مراحل پیش-تولید خود را سپری می‌کند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده