نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

سریال The Mist بعد از پخش یک فصل کنسل شد

سریال ده قسمتی مه (The Mist) که فصل اول آن از شبکه Spike پخش می‌شد، مشخص شد که امروز به طور رسمی ادامه این مجموعه تلویزیونی توسط همین شبکه کنسل شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار جدیدی از سایت خبری Variety منتشر شده که حاکی از آن است که شبکه Spike امروز ادامه سریال مه (The Mist) بر روی آنتن خود را به طور رسمی متوقف کرد. این مجموعه تلویزیونی پخش خود را با قسمت اولش در روز ۲۲ ژوئن سال جاری (۱ تیر) آغاز کرد و همچنین کار خود را با قسمت آخر که در تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریور) به روی آنتن رفت به پایان رساند. براساس این اخبار جدید به دست آمده به نظر می‌رسد که شبکه اسپایک قصد دارد این مجموعه تلویزیونی را به کمپانی پارامونت پیکچرز که قرار است پخش مجموعه‌های جدیدی مانند سریال یلواستون (Yellowstone) با هنرنمایی کوین کاستنر در نقش جان داتون و سریال ویکو (Waco) با هنرنمایی تیلور کیچ در نقش دیوید کورش و مایکل شنون در نقش گری نوزنر را آغاز کند، بسپارد. به تازگی تریلری هم از سریال‌ مورد انتظار Waco منتشر شده است. سریال ویکو پخش خود را به طور رسمی در ژانویه سال ۲۰۱۸ آغاز می‌کند. تیم تولید سریال Yellowstone هم کار تولیدات خود را ماه گذشته در ایالت یوتا آغاز کردند. همچنین اعلام شده که سریال رویدادنامه شانارا (The Shannara Chronicles) از شبکه MTV نقل مکان کرده و قرار است فصل دوم آن در شبکه اسپایک به روی آنتن برود.

سریال The Mist که توسط کمپانی دایمنشن فیلمز تهیه و تولید شده است، هنرمندانی همچون مورگان اسپکتر در نقش کوین کوپلند، آلیسا سادرلند در نقش ایو کوپلند، گاس برنی در نقش الکس کوپلند، دانیکا کورچیک در نقش میا لمبرت، اوکزی مارو در نقش برایان هانت/جوناه دیکسون، لوک کاسگروو در نقش جی هایزل، درن پتی در نقش کانر هایزل، راسل پوزنر در نقش ادرین گارف، فرانسیس کانروی در نقش ناتالی ریون از جمله افرادی هستند که در این سریال حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش‌تر نسخه دیگری هم از این داستان به صورت سینمایی اقتباس شده بود که در سال ۲۰۰۷ روی پرده سینماها به اکران عموم درآمد که توسط کارگردان مطرح سینما یعنی فرانک دارابونت کارگردانی شده بود. داستان فیلم The Mist نیز حول محور خانواده‌ای که در شهر کوچکی زندگی می‌کنند می‌چرخد که به خاطر جنایت بی‌رحمانه‌ای از هم جدا شده‌اند. اما همانطور که روزها را به سر می‌برند و با مشکلات متعدد خود دسته و پنجه نرم می‌کنند متوجه می‌شود که نه تنها آنها از یکدیگر جدا شدند، بلکه به نوعی در یک حالت تقریبا ایزوله‌ای قرار دارند که ارتباط آنها با بقیه‌ی جهان را نیز قطع کرده است. حال در این شرایط وضعیت جوری شده که خانواده، دوستان و دشمنان به طرز عجیبی با یکدیگر غریبه شده‌اند، باید با مه عجیب و غریبی که شهر را فراگرفته و با تهدیدات آن مبارزه کنند و برای حفظ اخلاقیات و عقلانیت و بقای خودشان باید با خیلی مسائل دست و پنجه نرم کنند.

هاروی واینستین، باب واینستین و دیوید گلاسر از جمله تهیه کنندگان اجرایی هستند که در این پروژه با کمپانی TWC-Dimension Television همکاری می‌کنند. از طرف دیگر مگان اسپنجن، متیو سینگر و کیت لوین تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارند. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده