نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳

تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

کمپانی راک‌استار گیمز همان‌طور که وعده داده بود، تریلر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرد. 

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۷ مهر سال گذشته رسما توسط راک‌استار با انتشار ویدیویی کوتاه رونمایی شد و قرار بود پاییز امسال شاهد انتشار آن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان باشیم. با این حال راک‌استار گیمز پس از گذشت مدتی اعلام کرد که این بازی، تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است و چندی پیش هم شایعه‌های جدیدی منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است Red Dead Redemption 2 یک بار دیگر هم تاخیر بخورد. 

با این حال هفته گذشته راک استار اخبار امیدوار‌کننده‌ای برای طرفداران این بازی منتشر کرد و گفت که پنج‌شنبه این هفته یعنی امروز، اطلاعات جدیدی از این بازی را با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت. حال این شرکت به وعده خود عمل کرده و تریلر جدیدی از این بازی، منتشر شده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که Red Dead Redemption 2 یک پیش-درآمد خواهد بود و شخصیت اصلی بازی هم آرتور مورگان نام دارد. داستان بازی در مورد این شخصیت و گروه Van der Linde (که با نام گروه Dutch هم شناخته می‌شود) خواهد بود که طبق اعلاک راک‌استار، باید با غارت کردن و کشت و کشتار، در دنیای وحشی آن زمان آمریکا زنده بمانند. در ادامه می‌توانید تریلر دوم بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

راک‌استار همچنین هنوز اشاره‌ای به تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 نکرده و فقط همان‌طور که در پایان تریلر هم قابل مشاهده است، گفته که این بازی بهار ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. 

نظر شما در مورد تریلر جدید بازی چیست؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده