// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تعدادی از اعضای استودیو سازنده بازی‌های Saints Row اخراج شدند

وب‌سایت کوتاکو اعلام کرده است که استودیو والیشن، سازنده سری بازی‌های Saints Row، بیش از ۳۰ نفر از اعضای خود را اخراج کرده است.

استودیو والیشن ۲۰ سال پیش در شهر شمپین، ایلات ایلیونوی تاسیس شد.  استودیو Volition که ساخت سری بازی‌های Red Faction و Saints Row را در کارنامه دارد، پس از ورشکستگی کمپانی THQ، توسط کمپانی Koch Media خریداری شده و بازی‌های این استودیو تحت کمپانی دیپ سیلور منتشر می‌شوند. طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که تنها ۱۳ روز از انتشار جدید‌ترین محصول این استودیو یعنی بازی Agents of Mayhem می‌گذرد، وب‌سایت Kutaku اعلام کرده است که بیش از ۳۰ نفر از کار‌کنان استودیو مذکور از جمله دن سرمارک، مدیر عامل اجرایی اخراج شده‌اند.

همانطور که پیش از این اعلام شد بازی Agents of Mayhem در جذب نظر منتقدین نا‌موفق عمل کرده است. همچنین وب‌سایت کوتاکو به نقل از منابع آگاه از عدم رضایت کمپانی Deep Silver نسبت به فروش این بازی خبر داده است. با این وجود که دلایل اخراج کار‌کنان استودیو والیشن اطلاع‌رسانی نشده است، اما کاهش تعداد کار‌مندان پس از کامل شدن پروسه ساخت یک بازی بزرگ، بین استودیو‌های فعال در حوزه بازی‌سازی رویه‌ای مرسوم است.

پیش از آنکه استودیو والیشن تبدیل به زیر مجموعه کمپانی دیپ سیلور شود، تعداد ۱۳ بازی را با همکاری کمپانی THQ عرضه کرده است. این استودیو در کنار مجموعه بازی‌هایی از جمله Red Faction (که به واسطه ویژگی‌هایی همچون سوسیالیسم انقلابی مورد استقبال منتقدین قرار گرفت) و Saints Row (با مجموع ۱۳ میلیون نسخه فروش)، وظیفه ساخت بازی‌های Summoner و The Punisher را نیز بر عهده داشته است.

بازی Agents of Mayhem به عنوان تازه‌ترین ساخته استودیو والیشن، در جهان سری Saints Row و در دوران پس از بازی Saints Row: Gat out of Hell جریان دارد و با سری Red Faction نیز مرتبط است. در نقد زومجی از این بازی امتیاز پایین ۶ را به دلیل نقاط ضعفی مانند داستان بسیار سطحی با روندی قابل پیش‌بینی و شخصیت‌پردازی بسیار ضعیف، ساختار یکسان مراحل و عدم استفاده از پتانسیل موجود در خودروها و مبارزات مربوط به آن، به دست آورده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده