نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

پوستر جدیدی از فیلم Darkest Hour منتشر شد

پوستر جدیدی از فیلم Darkest Hour جو رایت منتشر شد. این فیلم قرار است بخشی از زندگی وینستون چرچیل را به تصویر بکشد.

در فیلم Darkest Hour (سیاه ترین ساعت)، جدیدترین ساخته کارگردان انگلیسی، جو رایت، بازیگرانی همچون گری الدمن در نقش وینستون چرچیل، بن مندلسن در نقش جرج ششم، کریستین اسکات توماس در نقش کلمنتین چرچیل، لیلی جیمز در نقش الیزابت نل و رونالد پیکاپ در نقش نویل چمبرلین حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان هیجان‌انگیز حقیقی این فیلم، شامگاه یکی از روزهای جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. در این فیلم وینستون چرچیل، نخست وزیر آن روزهای بریتانیا، با یکی از دشوارترین و پیچیده‌ترین آزمون‌های زندگی خود مواجه می‌شود: از سویی وی در حال مذاکره برای دست‌یابی به معاهده‌ای صلح‌آمیز با آلمان‌های نازی است و از سوی دیگر به این فکر می‌کند که بر سر عقاید، حق و آزادی ملت می‌بایست با تمام وجود بجنگد. در حالی که نیروهای نازی قدرت اکثر کشورهای اروپایی را در دست گرفته‌اند و خطر حمله این حزب به بریتانیا بسیار نزدیک و قریب‌الوقوع است، با جامعه‌ای که آماده برخورد با چنین اوضاع آشفته‌ای نیست، شاهی مردد و شکاک و حزب طرفدار وینستون چرچیل که اکنون علیه او شده است، وی باید با سیاه‌ترین ساعت زندگی خود روبه‌رو شود، ملتی را به صف درآورد و تلاش کند که سرنوشت تعیین‌شده وحشتناک تاریخ جهان را تغییر دهد.

پوستر جدید فیلم Darkest Hour را با هم می‌بینیم:     

DH-Poster

فیلمنامه اصلی فیلم Darkest Hour را آنتونی مک‌کارتن به رشته تحریر درآورده است. وی نویسندگی فیلم‌هایی همچون Death of a Superhero (مرگ یک ابرقهرمان) و The Theory of Everything (نظریه همه‌چیز) را بر عهده داشته است. تهیه‌کنندگی این درام سیاسی نیز بر عهده آنتونی مک‌کارتن، لیزا بروس، تیم بیون، اریک فلنر و داگلاس آربناسکی است.

از فیلم‌های معروف جو رایت می‌توان به فیلم Pride & Prejudice (غرور و تعصب)، برگرفته از رمان معروف نویسنده انگلیسی، جین آستین، فیلم Atonement (تاوان)، فیلم The Soloist (تک‌نواز) با بازی جیمی فاکس و رابرت داونی جونیور، فیلم Anna Karenina (آنا کارنینا) برگرفته از رمان معروف لئو تولستوی و فیلم فانتزی و ماجراجویی Pan (پن) اشاره داشت.

آخرین نقش‌آفرینی که از گری الدمن بر پرده سینما دیدیم، فیلم The Hitman's Bodyguard (محافظ مزدور) به کارگردانی پاتریک هیوز بود. در این فیلم اکشن و کمدی، رایان رینولدز، ساموئل ال. جکسون، الودی یونگ، سلما هایک، ژواکیم دی آلمیدا، کریستی میچل، سم هزلدین، ریچارد ای گرانت، میخائیل گورووی، بری آتسما و جورجی گلن حضور داشته و ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری، نزدیک ۱۶۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

پیش از این نیز اولین تریلر فیلم مورد انتظار Darkest Hour را در خبری منتشر کرده بودیم. گفتنی است تاریخ اکران فیلم جو رایت ۲۲ نوامبر (۱ آذرماه) خواهد بود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده