// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷

آپدیت بزرگ داشبورد ایکس باکس وان به این زودی منتشر نمی شود

طبق اظهارات مایک ایبارا، در حال حاضر بروزرسانی‌های کوچکی برای ایکس باکس وان در نظر گفته شده است اما بروزرسانی بزرگ داشبورد کنسول ایکس باکس وان به‌ این زودی منتشر نمی‌شود.

چندی پیش بود که مایکروسافت آپدیت داشبورد ایکس باکس وان که شامل تغییرات بزرگ و اساسی است را تایید کرده بود اما طبق صحبت‌‌های مایک ایبارا به نظر می‌رسد نباید به همین زودی منتظر بروزرسانی و تغییرات بزرگ برای داشبورد کنسول ایکس باکس وان باشیم. او در جواب یکی از طرفداران در توییتر، در خصوص به‌روزرسانی داشبورد ایکس باکس وان چنین اظهار داشت:

شما به جای تغییرات بزرگ، به زودی منتظر تغییرات کوچکی در رابط کاربری باشید.

با توجه به نزدیک بودن تعطیلات پایان سال میلادی، جای تعجب نیست که چرا به‌روزرسانی بزرگ به به این زودی‌ عرضه نمی‌شود. طبق سوابق مایکروسافت، آنها معمولا در ماه‌های منتهی به سال جدید از عرضه بروزرسانی‌های بزرگ و حجیم برای رابط کاربری خودداری کرده‌اند زیرا بازیکنان جدید زیادی بهمجموعه ایکس باکس وان اضافه می‌شوند و ممکن است بروزرسانی‌های بزرگ باعث سردرگمی آنها شود.

Xbox new Dashboard

صفحه خانگی داشبورد که در مرحله آلفا برای کاربران ایکس باکس اینسایدر قرار دارد

داشبورد جدید ایکس باکس وان در حال حاضر برای اعضای ایکس باکس اینسایدر در دسترس قرار دارد. تمرکز اصلی این داشبورد بر سرعت،‌ شخصی سازی و اصلاح مشکلات کاربران با قسمت‌های مختلف رابط کاربری است. این داشبورد به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت به آن چه که می‌خواهند دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران می توانند محتویاتی که در صفحه اصلی به نمایش گذاشته می‌شود را شخصی سازی کنند. از دیگر ویژگی‌های این داشبورد می‌توان به اضافه شدن حالت روشن (Light Mode) به رابط کاربری کنسول ایکس باکس وان اشاره کرد. کاربران می‌توانند همانند ویندوز ۱۰، رابط کاربری را به حالت تیره یا حالت روشن تغییر دهند.

Xbox New Dashboard

حالت روشن (Light Mode) رابط کاربری ایکس باکس وان

هنوز تاریخ انتشار این بروزرسانی برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان مشخص نیست، اما طبق اظهارات مایک ایبارا به این زودی نباید منتظر تحول عظیم در داشبورد این کنسول باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده