نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بازی Anthem یک بتای آزمایشی خواهد داشت

کارگردان بازی Anthem در پاسخ به یکی از طرفداران خبر از وجود یک بتای آزمایشی برای این بازی داد.

استودیو ‌Bioware پس از نمایش تریلر بازی Anthem در نمایشگاه E3 2017، در سکوت خبری نسبتا مطلقی در رابطه با این بازی به سر برده است. چندی پیش، جاناتان وارنر، کارگردان بازی Anthem که پس از مدت‌ها سکوت در توییتر، با انتشار توییتی به این شبکه‌ی اجتماعی بازگشت، طرفداران نیز از این فرصت استفاده کردند و سوالاتی در رابطه با چگونگی وضعیت مراحل توسعه‌ی بازی Anthem مطرح کردند؛ در میان پاسخ به همین توییت‌ها بود که وارنر اعلام کرد بازی یک نسخه بتا خواهد داشت.

Anthem

از آنجایی که وجود نسخه بتا برای بازی‌هایی مانند Anthem بسیار معمول است، نسخه‌ی بتا برای بازی Anthem نیز خیلی عجیب نبود. اما از بخش کامنت‌های توییت آقای وارنر مشخص بود که هوادارن به خاطر اتفاقی که برای بازی Mass Effect: Andromeda افتاد، دوست دارند بتای Anthem را حتما تجربه کنند. چرا که نسخه‌ی بتای بازی Mass Effect: Andromeda با اینکه از طرف سازندگان تایید شده بود، کنسل شد.

جاناتان وارنر همچنین اعلام کرد که تا زمان انتشار این بتا «مدت زیادی» باقی مانده است و نمی‌توان از اکنون یک تاریخ مشخص برای آن اعلام کرد، این موضوع قابل پیش‌بینی بود زیرا که پس از نمایش تریلر بازی در E3 2017 اعلام شد که تا زمان انتشار بازی «بیش از یک سال» باقی مانده است. این یعنی نزدیک‌ترین زمان ممکن برای انتشار بازی سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

بازی Anthem برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی همچنین در کنسول‌های پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس بهبودهایی خواهد داشت.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده