نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فصل پنجم سریال Agents of SHIELD در ابتدا قرار نبود پخش شود

براساس گزارشی جدید مشخص شده که شبکه ABC تنها به دلیل فشارهایی که کمپانی Disney به او وارد می‌کرد مجبور به تمدید سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) شده است.

آیا شما هم در حال حاضر از جمله طرفدارانی هستید که از بازگشت دوباره سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) به تلویزیون و اینکه شبکه ABC بار دیگر این سریال را تمدید کرده است خوشحال هستید؟ در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در گزارشی جدید مشخص شده که ABC اصلا تمایلی به پخش فصل پنجم سریال ماموران شیلد نداشته و در واقع قصد داشته این مجموعه تلویزیونی را بعد از پخش فصل چهارم، متوقف‌ کند.

سریال Agents of SHIELD در این چهار سال که بر روی آنتن شبکه بوده توانسته موفقیت‌های زیادی را به دست آورد و سال‌های خیلی خوبی داشته است. زمانی که این مجموعه کار خود را به طو رسمی آغاز کرد امتیازهای قوی و بالایی را از آن خود کرد، اما نمی‌توانست پاسخ‌ها و نظرات خوبی را از جانب طرفداران دریافت کند. همینطور که این سریال کار خود را در این شبکه ادامه می‌داد، نقدها و نظرات خوبی که نسبت به این مجموعه مطرح بود روز به روز بیشتر می‌شد و آمار آن افزایش پیدا می‌کرد اما میزان امتیازات و تعداد بیننده‌ها چیز دیگری را اعلام می‌کرد و از همان اوایل سریال تقریبا امتیازات به مرور کم می‌شد. زمانی که مشخص شد که این کاهش امتیاز قرار نیست به کار خود پایان دهد و همچنان ادامه دارد، معلوم شد که شبکه ABC قصد دارد دست این سریال درام کمپانی مارول را بعد از به اتمام رسیدن فصل چهارم آن برای همیشه از آنتن خود کوتاه کند. 

براساس گزارش جدیدی که از سایت خبری Variety منتشر شده و اطلاعات و جزئیات جدیدی را از فصل جدید این مجموعه تلویزیونی شبکه ABC در اختیار ما قرار داده است، از اتفاقات زیادی که در حال رخ دادن است هم باخبر شدیم. ما در این گزارش نه تنها متوجه شدیم که در حال حاضر کمپانی مارول و شبکه ABC با یکدیگر به اختلافات متعددی برخوردند بلکه این را هم دریافتیم که این شبکه سریال ماموران شیلد را برای فصل پنجم تمدید کرده فقط و فقط به این خاطر که دستور تمدید این سریال به طور مستقیم از خود کمپانی دیزنی اعلام شده بود. خلاصه‌ای از گزارش جدید سایت Variety به این شرح است:

سریال Inhumans (اینهیومنز) تنها موضوعی نیست که باعث بروز اختلافات مختلف بین کمپانی مارول و شبکه ABC شده است. تقریبا اوایل امسال بود که دستوری به طور مستقیم از کمپانی دیزنی به این شبکه ارسال شد مبنی بر اینکه آنها باید سریال دیگری از مارول یعنی Agents of SHIELD برای فصل بعدی یا همان فصل پنجم خود تمدید کنند. این موضوع در حالی بود که افراد خیلی زیادی درون شبکه این عقیده را داشتند که این مجموعه تلویزیونی بهتر است بعد از به اتمام رسیدن فصل چهار آن به طور کل پخش آن متوقف شود.

در نهایت شبکه ABC نتوانست حرف خود را به کرسی بنشاند و قرار بر این شد که بعد از اتمام جدیدترین اثر تلویزیونی کمپانی مارول یعنی سریال اینهیومنز که قرار است حداکثر هشت قسمت داشته باشد و تا به این لحظه نظرات و نقدهای واقعا بدی به آن وارد شده است، سریال Agents of SHIELD برای فصل پنجم دوباره به روی آنتن بازگردد.

آیا شما هم از این مسئله خوشحال هستید که ماموران شیلد قرار است دوباره به روی آنتن بازگردند؟ نظر شما درباره تنش‌های موجود بین مارول و ABC چیست؟ آیا ممکن است این کشمکش‌ها به مرور زمان شدید‌تر هم بشوند؟


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده