// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

بازی Assassin's Creed: Origins میزبان حالت جدیدی به نام Discovery Tour است

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که بازی Assassin's Creed Origins دارای حالتی جدید به نام Discovery Tour خواهد بود.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی Assassin's Creed: Origins، اعلام کرده که در سال ۲۰۱۸، یک حالت جدید به صورت رایگان برای این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت که دنیای متفاوتی را برای شما به ارمغان آورده و نام این حالت، Discovery Tour است.

در واقع Discovery Tour یک حالت کژوال است که در جریان آن، تمامی مبارزات از بازی حذف شده و شما به صورت آزادانه می‌توانید در دنیای مصر به گشت و گذار بپردازید. به عبارتی در این حالت بازی به شما اجازه آزادانه گشتن در محیط‌هایی نظیر اسکندریه، ممفیس، دلتای نیل، فلات گیزا و دریاهای شن بزرگ مصر داده می‌شود و در این حالت، نه خط داستانی خاصی را دنبال خواهید کرد و نه اینکه شاهد درگیری و مبارزه خواهید بود و هیچ محدودیتی برای شما در نظر گرفته نشده است.

ظاهرا دلیل این کار، این است که بازیکنان با گشت و گذار در دنیای بازی، تاریخ غنی مصر را بیش از پیش یاد بگیرند. همچنین در طول بازی کردن حالت Discovery Tour، شاهد تورهای راهنمایی خواهیم بود که در مورد مسائل تاریخی مصر نظیر اهرام بزرگ، پروسه مومیایی کردن، زندگی کلئوپاترا و مواردی دیگر سخن می‌گویند. در ادامه کمپانی یوبی‌سافت عکسی را منتشر کرد که در جریان شاهد پروسه مومیایی کردن هستیم.

بازی Assassin's Creed: Originsبازی Assassin's Creed Origins در تاریخ ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر) روی پی‌ سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده