نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷

انتشار اولین تصویر از شخصیت گوست در فیلم Ant-Man and the Wasp

به‌تازگی اولین تصویر از حضور شخصیت شرور و منفی گوست در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp منتشر شده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) از ماه مرداد امسال آغاز شده است و همچنان در استودیو پاین وود آتلانتا ادامه دارد و طی هفته‌های اخیر شاهد انتشار تصاویر متعددی از محل فیلمبرداری و تولید این فیلم در آتلانتا و شهر سن فرانسیکو بوده‌ایم. حال تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp منتشر شده است که در آن برای اولین‌بار شخصیت شرور و منفی گوست را می‌توانیم در دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) مشاهده کنیم. هانا جان کامن نقش شخصیت گوست را در این فیلم بازی خواهد کرد. با وجود اینکه این تصویر از کیفیت و وضوح بالایی برخوردار نیست، اما جان کامن بدون ماسک گوست در مقابل شخصیت واسپ با بازی اوانجلین لیلی ایستاده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:
Ghost in Ant-Man and the Wasp

Ant-Man and the Wasp

طبق گفته شاهدان عینی، در این صحنه شخصیت واسپ با گوست درگیر می‌شود. با این حال، برخی اعتقاد دارند که هوپ هویت شخصیت گوست را می‌داند و تصمیم دارد مانع تبدیل شدن وی به شخصیت گوست شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man and the Wasp چه برنامه‌هایی برای شخصیت گوست دارد. طبق دنیای کامیک مارول، شخصیت گوست دارای قابلیت نامرئی شدن و انتقال از یک شی جامد به یک شی دیگر را دارد. با این وجود انتظار می‌رود که گوست در حال همکاری با شخصیت سانی بچ در این فیلم باشد. با این حال، به نظر می‌رسد که لباس شخصیت گوست در این فیلم شباهت زیادی به نسخه کامیک آن دارد.

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی (همسر سابق اسکات لنگ) و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی (دختر اسکات لنگ)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده