// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

چانینگ تیتوم و ساخت سریالی با موضوع اختلال دوقطبی

چانینگ تیتوم با همکاری کمپانی Big Beach به تولید سریال Gorilla and the Bird: A Memoir of Madness and a Mother’s Love با موضوع اختلال دوقطبی خواهد پرداخت.

کمپانی فیلمسازی چانینگ تیتوم با نام Free Association، با همکاری کمپانی Big Beach متعلق به مارک تورتل‌تاب و پیتر ساراف به دنبال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس رمان گوریل و پرنده: خاطرات جنون و عشق مادر (Gorilla and the Bird: A Memoir of Madness and a Mother’s Love) نوشته‌ی زک مک‌درموت است. برایان سایپ که در سال‌های اخیر فیلمنامه‌ی آثار مطرحی همچون ویرانی (Demolition) و انتخاب (The Choice) را نگارش کرده است، در نخستین تجربه‌ی تلویزیونی خود کار اقتباس فیلمنامه‌ی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

زک مک‌درموت در کتاب گوریل و پرنده: خاطرات جنون و عشق مادر، به روایت خاطرات خود از مبارزه با اختلال دو قطبی در دهه‌ی سوم زندگی‌اش می‌پردازد. در حال حاضر ۶ میلیون نفر از جمعیت آمریکا، درگیر اختلال دوقطبی هستند.

Channing Tatum

داستان کتاب درباره‌ی یک پسر جوان است که تلاش دارد تا با یک بحران روحی ویرانگر مبارزه کند و مادری که هیچ‌گاه دست از حمایت وی بر نمی‌دارد. زک ۲۶ ساله که به‌عنوان یک وکیل تسخیری بسیار موفق در انجمن حقوق نیویورک مشغول به فعالیت است، یک روز صبح پس از بیدار شدن از خواب احساس می‌کند که همچون ترومن بربنک در فیلم نمایش ترومن (The Truman Show)، او نیز بخشی از یک برنامه‌ی تلویزیونی بزرگ است. این دقیقا همان چیزی بود که او مدت‌ها آرزوی دستیابی به آن را داشت. اینکه همه‌ی اطرافیانش بازیگر باشند. تمام ماشین‌ها به شکل جادویی در مقابل او توقف کنند و در هر چیزی نشانه و سرنخی از جانب تهیه‌کننده‌ی نمایش پنهان شده باشد. او که مبتلا به اختلال دو قطبی است در بیمارستان بستری می‌شود و پس از اینکه تصوراتش توسط دیگران انکار می‌شود، بیش از پیش در حالت شیدایی فرو می‌رود. زک پس از مبارزاتی ناامیدکننده با بیماری‌اش، برای بازیابی هویت گمشده‌ی خود از نیویورک به نزد مادرش در کانزاس می‌رود؛ زنی با نام مستعار پرنده که تنها کسی است که می‌تواند وی را نجات دهد. پرنده با نیروی محبت و عشق بی‌پایان خود، نوری را در دنیای تاریک زک جاری می‌کند. زک در دوران بهبود خود، در فضایی انتزاعی با نگهبانان بخش‌های مختلف مغزش مقابله و پیام‌هایی مخفی را از طریق تلویزیون دریافت می‌کند. همچنین او با یک افسر سابق نیروی دریایی و میمون سخنگویش آشنا و قادر به دیدن مریم مقدس می‌شود. در این میان، پرنده با تکیه بر عواطف خود، زک را در مسیری صحیح برای پایان دادن به این تصورات هدایت می‌کند.

Gorilla and the Bird

زک مک‌درموت در کنار مادرش

 

چانینگ تیتوم به همراه رید کارولین (Logan Lucky) و پیتر کیرنان (Mad Love) از طرف Free Association تهیه‌کنندگان اجرایی Gorilla and the Bird: A Memoir of Madness and a Mother’s Love هستند و اندرو اشنایدر (The Sopranos) نیز به‌عنوان نماینده‌ی این کمپانی، کار نظارت بر پروژه را بر عهده خواهد داشت. مارک تورتل‌تاب، پیتر ساراف و رابین شوارتز نیز به نمایندگی از Big Beach به همراه برایان سایپ و خود زک مک‌درموت، تهیه‌کنندگان دیگر پروژه خواهند بود.

تیتوم که در حال حاضر فیلم کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) را به کارگردانی متیو وان در حال نمایش دارد به زودی به جای شخصیت‌های گامبیت و آبراهام ون هلسینگ به ایفای نقش خواهد پرداخت که یکی از این دو شخصیت متعلق به آثار مارول کامیکس و دیگری متعلق به رمان ترسناک دراکولا اثر برام استوکر است که فیلم مربوط به آن، بخشی از دنیای هیولایی کمپانی یونیورسال خواهد بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده