نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۷

بازی‌های رایگان ماه اکتبر ایکس باکس لایو گلد

مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان ماه اکتبر ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد که شامل آثاری چون Gone Home و Medal of Honor: Airborne می‌شوند. 

در فاصله چند روز مانده به پایان ماه سپتامبر و آغاز ماه اکتبر، مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان این ماه برای مشترکین گلد را اعلام کرد. بر این اساس کاربران ایکس باکس وان در این ماه به بازی Gone Home و بازی The Turing Test دسترسی خواهند داشت و کاربران ایکس باکس 360 هم می‌توانند دو بازی Medal of Honor: Airborne و Rayman 3 HD را به رایگان تجربه کنند. البته بازی‌های ایکس‌باکس 360، به لطف قابلیت Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان هم اجرا خواهند شد. 

قطعا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این ماه، بازی Medal of Honor: Airborne است که آخرین نسخه از سری Medal of Honor بود که در جنگ جهانی دوم جریان داشت و دو نسخه اصلی بعدی این سری، در مورد جنگ‌های مدرن بودند. Medal of Honor: Airborne در سال ۲۰۰۷ منتشر شده بود و داستان آن در مورد گروهی از نیرو‌های هوایی بود. در صورتی که دل‌تان برای یک بازی شوتر اول-شخص در مورد جنگ جهانی دوم تنگ شده، قطعا تجربه Medal of Honor: Airborne آن هم به صورت رایگان ارزشمند خواهد بود. 

در انتها باید به این موضوع هم اشاره کنیم که بازی‌های رایگان این ماه ایکس باکس لایو گلد نیز به رسم ماه‌های گذشته در بازه‌های خاصی از ماه در دسترس خواهند بود که می‌توانید زمان‌بندی دقیق را در لیست زیر مشاهده کنید:

ایکس‌باکس وان: 

  • Gone Home (از ۹ مهر تا ۹ آبان)
  • The Turing Test (از ۲۴ مهر تا ۲۴ آبان)

ایکس‌باکس 360:

  • Medal of Honor: Airborne (از ۲۴ مهر تا ۹ آبان)
  • Rayman 3 HD (از ۹ مهر تا ۲۳ مهر)


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده