// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

تریلر هنگام عرضه بازی Light Tracer منتشر شد

استودیو Oasis Games با انتشار تریلری از بازی Light Tracer، آن را برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو اوسیس گیمز (Oasis Games) تریلر جدیدی از بازی Light Tracer روی پلی استیشن VR منتشر کرد. بازی مذکور هم‌اکنون به طور دیجیتالی از طریق پلی استیشن نتورک قابل خرید است.

کاربران در این بازی هدایت یک دخترک را بر عهده می‌گیرند که به واسطه قدرت‌های خود که گویا با استفاده از نور است محیط پیرامون خود را کنترل می‌کند. برای اتمام ماموریت خود در این بازی باید این کاراکتر را با استفاده از قدرت‌های وی از برجی به برجی دیگر نقل مکان کنید. کاربران با پیش بردن بازی بیشتر با کاراکتر این بازی آشنا می‌شوند و در نهایت می‌توانند از داستان آن باخبر شوند.

در تریلر منتشر شده می‌توانید با معما‌های آن تا حدودی آشنا شوید و رابطه تعاملی کاراکتر را با دنیای پیرامون آن مشاهده کنید.

علاوه بر منتشر شدن این بازی برای هدست واقعیت مجازی سونی، سازندگان اعلام کردند که این بازی در آینده به هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive راه پیدا می‌کند.

دانیال لین، مدیر بازاریابی حاضر در استودیو Oasis، در این‌باره نوشت:

بازی Light Tracer یک اثر معمایی و پلتفرمر با گرافیکی دوست‌داشتنی است که می‌تواند تجربه دلنشینی را برای کاربران پلی‌استیشن VR به ارمغان آورد و مهارت‌های طرفداران را به چالش بکشد. با توجه به استقبال طرفداران در جریان نمایشگاه PAX West 2017، با افتخار اعلام می‌کنیم که این بازی را برای هدست‌های آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی‌ وایو نیز توسعه می‌دهیم تا کاربران پی‌سی هم بتوانند از روند سرگرم‌کننده آن لذت ببرند.

بخش کمپین این بازی هفت قسمت را با ظواهر و باس‌های مختلف در خود جای داده است. با پیش‌ بردن بازی متوجه می‌شوید که باید بیشتر روی معماهای آن تمرکز کنید؛ چرا که رفته‌رفته روند آن دشوار‌تر می‌شود. بازی با داشتن بخش‌های آموزشی شما را بیشتر با مکانیک آن آشنا می‌کند تا این امر باعث شود که معما‌های این بازی را پشت سر بگذارید.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی روی پلی‌استیشن VR را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده