نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

با خرید کارت گرافیک انویدیا، Middle-earth: Shadow of War را رایگان دریافت کنید

طبق اعلام انویدیا، افرادی که تا مدت محدودی دو کارت گرافیکی GTX 1080 یا GTX 1080Ti را خریداری کنند، بازی Middle-earth: Shadow of War را رایگان دریافت می‌کنند.

یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال Middle-earth: Shadow of War، ساخته استودیو مونولیث است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و پیرو همکاری انویدیا و کمپانی برادران وارنر، افرادی که تا تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) یکی از دو کارت گرافیک GTX 1080 یا GTX 1080Ti را خریداری کنند، یک نسخه رایگان از بازی Middle-earth: Shadow of War دریافت خواهند کرد. این پیشنهاد شامل خرید خود کارت‌های گرافیک مذکور یا سیستم و لپ‌تاپ مجهز به آن‌ها می‌شود. 

بازی Middle-earth: Shadow of War در تاریخ ۱۸ مهر منتشر خواهد شد و کارت گرافیکی پیشنهادی آن، GTX 1060 است؛ کارتی که به گفته انویدیا، بازی روی آن در رزولوشن 1080p و جزییات گرافیکی بالا، با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. همچنین کارت‌های گرافیکی قوی‌تر این شرکت مثل GTX 1070 یا GTX 1080، قادر به اجرای این بازی در رزولوشن‌های بالاتر هستند. 

Middle-earth: Shadow of War همچنین از ویژگی انسل انویدیا نیز پشتیبانی می‌کنند و دارندگان کارت‌های گرافیکی این شرکت می‌توانند به لطف این قابلیت، عکس‌های زیبایی از بازی خود بگیرند. انسل این امکان را به گیمر می‌دهد که بازی را متوقف کند و با تغییر زاویه دوربین به دلخواه، عکس‌های زیبایی از آن ثبت کند. همچنین امکان استفاده از انواع و اقسام فیلتر‌ها هم وجود دارد. 


منبع انویدیا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده