نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

آپدیت رایگان جدیدی برای بازی Halo Wars 2 منتشر شد

استودیو 343 اینداستریز و استودیو کریتیو اسمبلی به مناسبت انتشار بسته الحاقی Awakening the Nightmare، آپدیت رایگان جدیدی را برای بازی Halo Wars 2 منتشر کردند.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو 343 اینداستریز و استودیو کریتیو اسمبلی از انتشار بروزرسانی رایگان و جدید بازی Halo Wars 2 خبر دادند که نقشه‌های جدید، حالت تماشاگر و موارد بیشتری را در اختیار می‌گذارد.

این بروزرسانی دو نقشه‌ی جدید با نام‌های Mirage و Fissure را در دسترس قرار می‌دهد و حالت جدید تماشاگر را به بازی اضافه می‌کند که امکان تماشای بازی‌های سفارشی را به سایر بازیکنان می‌دهد. حالت تماشاگر شامل یک HUD جدید (رابط‌های کاربری یا نوارهای روی صفحه) است و قابلیت دنبال کردن یک بازیکن خاص را از طریق یک دوربین مجزا فراهم می‌سازد. این بروزرسانی تغییراتی را در وضعیت آیتم‌های خاصی در بازی ایجاد می‌کند که شرح کامل این تغییرات را می‌توانید در منبع خبر مشاهده کنید.

تریلر هنگام عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Awakening the Nightmare بازی Halo Wars 2 نیز در ادامه قابل مشاهده است و در آن علاوه بر تصاویر از پیش رندر‌ شده، بخشی از گیم‌پلی و حالت‌ها و دشمنان جدید به تصویر کشیده شده است.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

بسته‌ی الحاقی Awakening the Nightmare بازی Halo Wars 2 در تاریخ ۴ مهرماه (۲۶ سپتامبر) و با قیمتی معادل ۱۹.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفت. این بسته‌ی الحاقی کاربران را در نقش گروه The Banished قرار می‌دهد و وظیفه‌ی حفاظت از Ark در مقابل Floodها را به کاربران محول می‌کند. جدای از محتوای داستانی جدید، این بسته‌ی الحاقی حالت جدیدی با نام Firefight را هم به بازی اضافه می‌کند که در آن باید مقابل موج‌های پی‌ در پی دشمنان که به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند، ایستادگی کنید.

بسته‌ی الحاقی Awakening the Nightmare بخشی از سیزن پس بازی نخواهد بود و این بدان معنا است که بازیکنان مجبور خواهند بود تا برای تجربه‌ی آن پول بیشتری بپردازند. بازی Halo Wars 2 به طور رسمی در تاریخ ۳ اسفندماه ۱۳۹۵ (۲۱ فوریه) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی (ویندوز) در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده