نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

تریلر جدید Need For Speed Payback با محوریت محیط بازی

کمپانی الکترونیک آرتز تریلر جدیدی را از بازی Need For Speed Payback منتشر کرده است که جاده‌ها و چرخه شب و روز در بازی را به تصویر می‌کشد.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز تریلر جدیدی را از بازی Need For Speed Payback با هدف نمایش جاده‌ها و چرخه‌ی شب و روز منتشر کرده است.

این تریلر علاوه بر نمایش دادن جاده‌ها و تغییر شب و روز، ویژگی جالب دیگری را به نمایش درمی‌آورد و آن هم پیدا کردن ماشین‌هایی در گوشه و کنار نقشه است که در ابتدا شرایط خوبی ندارند و بازیکنان پس از پیدا کردن آنها قادر خواهند بود تا با انتقال آنها به گاراژ و بازسازی این اتومبیل‌ها به استفاده از آنها اقدام کنند. جدیدترین تریلر بازی Need For Speed Payback در ادامه قابل مشاهده است.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

بازی Need For Speed Payback پیش از آغاز نمایشگاه E3 2017 رونمایی شد و در جریان این نمایشگاه نیز ویدیوهای جدیدی از این نسخه منتشر شد. این بازی شامل ویژگی‌های جذابی نظیر شخصی‌سازی خودرو و تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز خواهد بود و بر اساس اعلام الکترونیک آرتز، سیستم شخصی‌سازی ماشین‌ها در این نسخه، کامل‌ترین سیستم شخصی‌سازی‌ای است که تا به امروز در این مجموعه شاهد بوده‌ایم.

نسخه‌ی جدید نید فور اسپید داستان سه راننده‌ی مختلف را در شهر خیالی Fortune Valley روایت می‌کند که درگیر داستانی با محوریت انتقام و خیانت خواهند شد و برای شکست دادن کارتلی با نام The House رقابت‌های جذاب و نفس‌گیری را آغاز می‌کنند.

بازی Need For Speed Payback در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و بر اساس اعلام سازندگان بازی در استودیو گوست گیمز، این بازی از پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس نیز پشتیبانی خواهد کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده