نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

محتویات Outbreak Day بازی The Last of Us Part II معرفی شد

با رسیدن به تاریخ ۲۶ سپتامبر، کمپانی سونی به رسم هر سال از آیتم‌های ارائه‌شده در Outbreak Day بازی The Last of Us رونمایی کرد.

زمان نسبتاً زیادی از انتشار نسخه اول بازی The Last of Us در سال ۲۰۱۳ میلادی می‌گذرد و از آن زمان تاکنون طرفداران این بازی فوق‌العاده برای انتشار قسمت دوم این بازی لحظه‌شماری می‌کنند. حالا باری دیگر با رسیدن به تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهرماه) و روز Outbreak، کمپانی سونی به رسم هر سال آیتم‌های غافل‌گیرکننده بسیاری را برای بازیکنان در نظر گرفته است.

در دنیای بازی The Last of Us، روز آغاز شیوع ویروس را که مصادف با تاریخ ۲۶ سپتامبر است، روز Outbreak می‌نامند؛ روزی که آغاز درگیری‌ها و سرنوشت پیچیده‌ی شخصیت‌های این بازی به‌حساب می‌آید. هرچند برای استودیو ناتی داگ و نیز طرفداران این بازی، ۲۶ سپتامبر معنای دیگری نیز دارد. در این تاریخ کمپانی ناتی داگ با انواع و اقسام سورپرایزهای مختلف مانند تخفیف در قیمت بازی، بسته‌های الحاقی و سایر محصولات وابسته به The Last of Us به استقبال طرفداران می‌رود.

امسال که مصادف است با چهارمین سالگرد شیوع ویروس، این بار کمپانی سونی سه آیتم مجزا را که مشخصاً حال و هوای قسمت دوم این مجموعه را دارد، معرفی کرده است. اولین آیتم به پوستری با طراحی هنرمندی به نام کوین تانگ تعلق دارد. این پوستر از امروز تا روز جمعه، ۲۹ سپتامبر (۷ مهرماه) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد و پس از این تاریخ دیگر نشانی از آن نخواهید دید!

Outbreak day

اما آیتم دوم چیزی نیست جز تم پلی استیشن 4 بازی The Last of Us: Part II که در آن علاوه بر محیط پوشیده از گیاهان این بازی، علامت فایرفلای‌ها که اولین بار در تریلر این قسمت از بازی به نمایش درآمده بود، به همراه کی‌تون‌های مخصوص و نیز افکت‌های انیمیشنی به چشم می‌خورد. علاوه بر این تم جدید، تم سال گذشته Outbreak Day این بازی نیز از امروز تا تاریخ سوم اکتبر (۱۱ مهرماه) به‌صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

Outbreak day

به‌عنوان آخرین آیتم نیز کمپانی سونی از تی‌شرتی با طرح لوگوی بازی The Last of Us: Part II رونمایی کرد. برای تهیه این تی‌شرت مخصوص و نیز استفاده از تخفیف‌های دیگر به روی محصولات بازی The Last of Us، می‌توانید به فروشگاه محصولات پلی‌استیشن مراجعه کنید.

Outbreak day

علاوه بر تمامی این موارد، آن دسته از بازیکنانی که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اند نیز می ‌توانند نسخه ریمستر بازی The Last of Us را با تخفیف پنجاه درصدی و تنها با پرداخت ۱۰ دلار و بسته الحاقی Left Behind‌ را نیز با قیمت پنج دلار تهیه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده