نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل War Wings

War Wings یک بازی اندروید و آیفون محصول مینی‌کلیپ است که تجربه‌ای هیجان‌انگیز از نبرد هواپیما‌ها ارائه می‌کند. 

جنگ جهانی دوم یکی از مهم‌ترین رویداد‌های تاریخ بشریت است که تا به امروز بازی‌ها و فیلم‌های زیادی با محوریت آن ساخته شده‌اند. حال امروز در معرفی بازی موبایل زومجی، سراغ یک بازی اندروید و آیفون با نام War Wings رفته‌ایم که محوریت آن، نبرد هواپیما‌ها در جنگ جهانی دوم است. War Wings همچنین توسط استودیو مینی کلیپ ساخته شده که یک استودیوی خوش‌نام در زمینه بازی‌های موبایل به شمار می‌رود و بازی‌های چندنفره زیادی با محوریت ورزش‌هایی چون فوتبال، بسکتبال، بیلیارد و تیراندازی ساخته است. 

War Wings هم مانند اکثر ساخته‌های مینی‌کلیپ، یک بازی چندنفره است و در کل یک حالت بازی دارد؛ حالتی که در آن، چهار هواپیما در برابر چهار هواپیمای دیگر قرار می‌گیرند و تیمی که زودتر تعداد مشخصی از هواپیما‌های حریف را از بین ببرد، برنده بازی خواهد بود. با اینکه شاید نبود حالت‌های بازی متنوع یک مشکل برای بازی به نظر برسد، اما به دو دلیل War Wings از این نظر دچار مشکل نیست. دلیل اول جذاب بودن همین حالت چهار در برابر چهار بازی است که گیمر را وارد نبرد‌های چندنفره هیجان‌انگیزی می‌کند. دلیل دوم هم تنوع بالای محتوای بازی است و مثلا یک سری ماموریت‌های روزانه در بازی وجود دارند که با انجام دادن آن‌ها، می‌توانید پاداش‌های مختلفی دریافت کنید. یا شاهد تعداد زیادی هواپیما با قابلیت شخصی‌سازی هستیم که هیجان آزاد کردن و ارتقای آن‌ها، خود عامل دیگری است که گیمر را به تجربه بازی تشویق می‌کند. 

بازی اندروید War Wings

گرافیک و موسیقی‌های پرجزییات و نبرد‌های هیجان‌انگیز، ویژگی‌های مثبت اصلی War Wings هستند

اما عاملی که در بازی اهمیت زیادی دارد، گیم‌پلی و نحوه کنترل هواپیما است؛ چرا که در واقع سبک بازی به شکلی است که حتی بازی کردن آن با کنترلر هم کار سختی به نظر می‌رسد، چه برسد به کنترلر‌های لمسی گوشی‌های موبایل. با این حال استودیو مینی‌کلیپ موفق شده کنترلر ساده‌ای را برای بازی تعبیه کند که تجربه آن را به کار لذت‌بخشی تبدیل می‌کند. کنترل بازی به این شکل است که با یک جوی‌استیک در سمت چپ صفحه، حرکت هواپیما کنترل می‌شود و با کلید‌های سمت راست هم می‌توانید سرعت هواپیما را افزایش یا کاهش دهید یا به سمت هواپیما‌های دشمن شلیک کنید. به مرور زمان و با به دست آوردن منابع با پیروزی در نبرد‌ها، می‌توانید هواپیمای خودتان را ارتقا دهید و آن را به سلاح‌های بهتری مجهز کنید یا کلا سراغ خرید هواپیمایی جدید بروید و از مبارزه با تجهیزات بهتر، لذت ببرید. 

War Wings یک بازی اندروید و آیفون رایگان است و خب خرید‌های درون برنامه‌ای هم نقش پررنگی در آن دارند و می‌توانید با پرداخت پول واقعی، منابع به دست آورید و سریع‌تر به تجهیزات بهتر و جدید‌تر دسترسی پیدا کنید. البته این بدین معنی نیست که بدون پرداخت نمی‌توان از بازی لذت برد و تنها تفاوتی که بین پرداخت یا عدم پرداخت پول وجود دارد، این است که اگر بخواهید بازی را رایگان تجربه کنید، باید کمی صبورتر باشید و مثلا بیش‌تر برای جمع‌آوری منابع یا تکمیل یک ارتقا صبر کنید. 

بازی اندروید War Wings

بازی‌های استودیو مینی‌کلیپ معمولا گرافیک معمولی و ساده‌ای دارند، اما War Wings را می‌توان زیبا‌ترین بازی ساخته‌شده توسط این استودیو دانست. این بازی در حالت پیش‌فرض، حجمی در حدود ۲۵۰ مگابایت دارد، اما سازندگان این امکان را در بازی تعبیه کرده‌اند که بتوان یک سری بافت‌های HD را هم از داخل بازی با حجم بیش‌تر دانلود کرد و اگر گوشی شما توان خوبی داشته باشد، می‌توانید با دانلود کردن این بافت‌ها، از تجربه بازی با گرافیک بهتر لذت ببرید. همچنین بازی علاوه بر گرافیک خوب، از حیث موسیقی و صداگذاری‌ها هم شرایط خوبی دارد و صدای انفجار هواپیما‌ها یا شلیک سلاح، کیفیت خوبی دارند. 

در مجموع اگر به بازی‌های اکشن و چندنفره علاقه دارید و می‌خواهید درگیر نبرد هواپیما‌ها در جنگ جهانی دوم شوید، دانلود بازی War Wings پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون War Wings


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده