نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

احتمال حضور برایان کرانستون در فیلم Uncharted

طبق شایعات منتشر شده، برایان کرانستون ممکن است نقش مکمل و مهمی را در فیلم آنچارتد (Uncharted) بر عهده داشته باشد.

کمپانی سونی پیکچرز مدتی زیادی است که در نظر دارد تا یک اقتباس سینمایی بر اساس مجموعه بازی‌های بسیار محبوب Uncharted تولید و منتشر کند. طی سال‌های گذشته نام‌های زیادی برای کارگردانی یا ایفای نقش نیتن دریک در این فیلم شنیده می‌شد. سرانجام در خرداد امسال کمپانی سونی پیکچرز از انتخاب تام هالند برای بازی در نقش نیتن دریک جوان در فیلم Uncharted خبر داد. هالند بیشتر برای بازی در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) شناخته شده و محبوبیت زیادی را به‌دست آورده است. 

شاون لوی، کارگردان سه‌گانه شب در موزه (Night at the Museum)، فیلم فولاد اصل (Real Steel) و دو قسمت فصل اول سریال Stranger Things، کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده خواهد داشت. جو کارناهان، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون خاکستری (The Grey) و تیم آ (The A-Team)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Uncharted را بر عهده دارد. با این حال، این فیلم در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد، اما طبق گفته تام راتمن، رئیس کمپانی سونی پیکچرز، فیلم Uncharted قرار است به ریشه و منشا شخصیت نیتن دریک بپردازد. خرداد امسال، هالند در یک مصاحبه از علاقه خود به حضور جیک جیلنهال یا کریس پرت برای نقش سالی (ویکتور سالیوان) در این فیلم خبر داد.

Bryan Cranston

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهایی مبنی بر حضور یک بازیگر بزرگ دیگر در فیلم Uncharted شنیده می‌شود. طبق اطلاعات و شایعه‌ای که گروه That Hashtag Show منتشر کرده است، برایان کرانستون، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای حضور در این فیلم است. گفته می‌شود که او قرار است یک نقش مکمل را که نقش آن بسیار مهم و بزرگ توصیف شده، در فیلم Uncharted بازی کند. هنوز اطلاعاتی از نقش احتمالی کرانستون منتشر نشده، اما ممکن است که او نقش سالی یا یک نقش منفی را در این فیلم بازی کند. با این حال، این گروه اعتقاد دارد که با توجه به اختلاف سنی هالند و کرانستون، کرانستون احتمالا نقشی شرور و منفی را در فیلم Uncharted بازی خواهد کرد.

علاوه بر این، کرانستون ممکن است نقش شخصیتی را که باعث تبدیل شدن نیتن دریک به نیتن محبوب دنیای بازی شد، در فیلم Uncharted بازی کند. با این حال، این شایعه تاکنون توسط سونی پیکچرز یا کرانستون تایید یا تکذیب نشده است. این فیلم در حال حاضر مراحل پیش-تولید خود را سپری می‌کند و سونی پیکچرز تاکنون برنامه مشخصی را برای تولید و ساخت این فیلم منتشر نکرده است. با این حال،‌ انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید فیلم Uncharted از سال آینده آغاز شود و این فیلم در سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌های سینما برود. هالند در حال حاضر در فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) حضور دارد و همچنین فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming برای اکران در تابستان سال ۲۰۱۹، نیز از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده