نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

بررسی ویدیویی لپ تاپ MSI PE60 7RD

لپ‌تاپ PE60 7RD از سری پرستیژ MSI، لپ‌تاپی با سخت‌افزاری قوی و ظاهری ساده و شیک است که از پس اجرای بازی‌های روز دنیا با تنظیمات بالا به خوبی بر می‌آید.

در میان دنیای لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی که اکثرا دارای ظاهری خشن و بزرگ هستند، MSI با سری پرستیژ خود، قصد دارد ضمن برطرف کردن نیاز گیمرها، لپ‌تاپی در اختیار خریدار قرار بدهد که بتوان با آن کارهای روزانه را نیز انجام داد و به‌راحتی بتوان آن را حمل و نقل کرد. 

لپ تاپ PE60 7RD یکی از مدل‌های جدید سری پرستیژ MSI است که دارای سخت‌افزار قوی و بروزی است. پردازشگر Intel Core i7 7700 HQ به همراه ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و یک کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 که در یک بدنه ۱۵.۶ اینچی قرار گرفته است، روی کاغذ می‌تواند هم پاسخگوی نیازهای گیمرها باشد و هم برای انجام کارهای عادی مناسب باشد. در بررسی ویدیویی زومجی از این لپ‌تاپ، ضمن بررسی نکات مثبت و منفی PE60 7RD، با نصب و انجام بازی‌های روز، این لپ‌تاپ را محک زده‌ایم. با بررسی لپ تاپ MSI PE60 همراه باشید تا ببینیم آیا این لپ‌تاپ در عمل هم می‌تواند به یک انتخاب خوب تبدیل شود یا خیر:

 در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده