نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تارون اگرتون علاقمند به حضور دواین جانسن در Kingsman 3 است

تارون اگرتون، بازیگر ولزی مجموعه Kingsman، از علاقه خود به حضور دواین جانسن در قسمت سوم این مجموعه جاسوسی سخن گفت.

تارون اگرتون علاقمند است نام دواین جانسن به لیست بازیگران قسمت سوم مجموعه Kingsman اضافه شود. متیو وان پس از کارگردانی فیلم X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) و موفقیت این فیلم در گیشه، تصمیم به ساخت فیلمی از کتاب کمیکی مارک میلر گرفت. وی در سال ۲۰۱۵ با برداشتی از کتاب Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) مارک میلر، فیلمی با همین عنوان را بر روی پرده سینما برد. این فیلم به موفقیت غیرقابل منتظره‌ای دست یافت و علاوه بر نگاه مثبت اکثر منتقدین به فیلم متیو وان، در گیشه نیز مورد استقبال تماشاچیان قرار گرفت و توانست با بودجه ساخت ۸۱ میلیون دلاری به فروش ۴۱۴ میلیون دلاری دست پیدا کند. این عدد فراتر از آنچه استودیو سازنده برای این فیلم کمیکی انتظار داشت بود و در نتیجه سازندگان دلیلی برای نساختن قسمت دوم نداشتند و از همین رو بار دیگر متیو وان امتحان پس‌داده را به‌عنوان کارگردان فیلم جدید انتخاب کردند.      

دنباله فیلم Kingsman: The Secret Service با عنوان Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) تقریباً از یک هفته پیش اکران خود را آغاز کرد. قسمت دوم این فیلم اگرچه همچون قسمت ابتدایی آنچنان با قدرت کار خود را در گیشه آغاز نکرد، ولی توانست در هفته اول اکران خود به صدر باکس آفیس برسد و فیلم It (آن) آندرس موچیتی را پس از چند هفته فرمانروایی مطلق بر گیشه به رتبه دوم بفرستد. این فیلم در خاک آمریکا به فروش ۳۹ میلیون دلاری دست پیدا کرد و فروش جهانی آن در هفته اول ۶۱ میلیون دلار بود. بعد از این شروع نسبتاً موفقیت‌آمیز و صحبت‌های جدید تارون اگرتون در مورد علاقه وی به حضور دواین جانسن در قسمت بعدی، ساخت قسمت سوم این سه‌گانه کمدی و جاسوسی قطعی به نظر می‌رسد.  

تارون اگرتون این روزها مشغول معرفی و تبلیغ قسمت دوم مجموعه Kingsman با حضور در مراسمات مختلف است. در فیلم Kingsman: The Golden Circle علاوه بر تارون اگرتون، کالین فرث و مارک استرانگ نیز از بازیگران قسمت اول بودند که در دنباله این فیلم نیز حضور داشتند. از بازیگرانی معروف و خوش‌نامی که در قسمت جدید حضور پیدا کردند می‌توان به جف بریجز، هال بری، چانینگ تاتوم و جولین مور اشاره کرد. التون جان، خواننده، آهنگساز و پیانیست اهل انگلستان نیز در فیلم متیو وان به ایفای نقش پرداخته است.

Rock

تارون اگرتون داستان قسمت سوم مجموعه Kingsman را فاش نساخت و تنها گفت که علاقمند است دواین جانسن را در نقش شخصیت شرور و منفی قسمت سوم این مجموعه ببیند. وی در این رابطه چنین گفت:  

می‌دانم شخصیت شرور قسمت بعدی چه کسی است و به نظر من هیچ‌ بازیگری جز دواین جانسن مناسب این نقش نیست. فکر می‌کنم دواین جانسن کاملاً مناسب برای بازی در این نقش است، ولی این را هم باید بگویم بازیگر شخصیتی شروری که متیو وان در موردش با من صحبت کرده است دواین جانسن نبوده است.

می‌دانم شخصیت شرور قسمت بعدی چه کسی است و به نظر من هیچ‌ بازیگری جز دواین جانسن مناسب این نقش نیست 

دواین جانسن در سالیان اخیر پیشرفت جالب توجهی داشته است و یکی از پولسازترین بازیگران فعلی سینمای هالیوود است. وی سال گذشته پس از مارک والبرگ بیشترین دستمزد را داشت و با درآمدی نزدیک ۶۵ میلیون دلار، دومین بازیگر پردرآمد سینمای هالیوود شد. این میزان درآمد با توجه به حجم کاری بالای وی منطقی به نظر می‌رسد. وی سال گذشته در فیلم کمدی Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) حضور داشت و یکی از صداپیشگان انیمیشن Moana (موآنا) نیز بود. نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی کمدی و درام Ballers (فوتبالیست‌ها) شبکه HBO از دیگر فعالیت‌های وی در سال ۲۰۱۶ بود. امسال نیز دواین جانسن در قسمتی جدید از مجموعه اکشن The Fast and the Furious (سریع و خشمگین) با عنوان The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) حضور داشت که این فیلم در گیشه به فروش فوق‌العاده ۱.۱۳۶ میلیارد دلاری دست پیدا کرد. فیلم Baywatch (گارد ساحلی) نیز دیگر فیلم‌ این بازیگر درشت هیکل بود. همچنین فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) قرار است ۲۰ دسامبر سال جاری (۲۹ آذرماه) بر روی پرده برود.   

بدین نکته نیز باید اشاره داشت که بعید است دواین جانسن همچون دیگر فیلم‌هایی که پول زیادی برای وی به همراه داشته‌ است، بتواند از مجموعه Kingsman کسب درآمد کند، حضور در نقشی منفی دستمزد فوق‌العاده‌ای نخواهد داشت. جدای از این موضوع دواین جانسن همواره مشغول نقش‌آفرینی در همه نوع فیلمی است و پیدا کردن جدول زمانی خالی، کار آسانی برای وی نخواهد بود. فیلم‌های زیادی از دواین جانسن در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و احتمالاً بعضی از آن‌ها دنباله نیز خواهند داشت. در هر صورت باید منتظر اخبار تکمیلی در این رابطه باشیم و ببینیم علاقه تارون اگرتون منجر به حضور دواین جانسن در قسمت سوم Kingsman می‌شود یا خیر.

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده