// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

ساخت بازی Party Hard 2 به پایان رسید

کمپانی TinyBuild Games با انتشار توییتی اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Party Hard 2 به پایان رسیده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی،‌ کمپانی تاینی‌بیلد گیمز (Tinybuild Games) در توییتر خود اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Party Hard 2، ساخته استودیو پینکول گیمز (Pinkol Games) و ادامه بازی Party Hard، به اتمام رسیده یا به اصطلاح گُلد شده است. این امر به این معنی است که بازی آماده فروش است.

سازندگان در توییر خود گفتند:

حدس بزنید کدام بازی از سری Party گلد شده!

گلد شدن به عبارت «گلد مستر» برمی‌گردد که به طور رسمی برای نرم‌افزارها کاربرد داشت و به این معنی است که نرم‌افزار مورد نظر برای منتشر شدن آماده است. به احتمال زیاد این توییت به بازی Party Hard 2 اشاره می‌کند ولی باز با این حال تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

اگر با نام این بازی آشنایی ندارید باید گفت که در این بازی کاربران در نقش یک کاراکتر در بازی حضور پیدا می‌کنند و با ملحق شدن به مهمانی‌ها در سراسر شهر ماموریت‌های خود را پایان می‌رسانند. نسخه دوم این بازی با تغییراتی همراه است، چرا  که بازی روی یک موتور‌بازی‌سازی متفاوتی اجرا می‌شود. در تریلر‌های منتشر شده دیدیم که حال‌و‌هوای بازی بیشتر تغییر کرده و با گرافیک پیشرفته‌تری روبرو هستیم که دنیای این بازی را پرجنب‌ و جوش‌تر از نسخه پیشین نشان می‌دهد.

بازی Party Hard 2 همچنین قابلیت‌های جدیدی را در بازی اضافه کرده است. یکی از قابلیت‌های جدید که برای کاراکتر این بازی در نظر گرفته شده است توانایی Multi-Kill است و همانطور که از نام آن پیداست به کاربران اجازه می‌دهد که دو هدف را با یکدیگر و هم‌زمان نابود کنند. قابلیت دیگر که با نام Party Vision معرفی شده است، به کاربران اجازه می‌دهد که با فعال کردن آن از اجسام و آیتم‌های کاربردی در پیرامون خود مطلع شوند. همینطور به نقل از سازندگان فضای تجهیزات بازیکنان افزایش پیدا کرده است طوری که حال کاربران می‌توانند ۳ آیتم بیشتر، نسبت به نسخه پیشین در دست داشته باشند.

استودیو پینکول و کمپانی تاینی‌بیلد چندی پیش اعلام کردند که در حال ساخت نسخه فرعی از این پروژه هستند که با نام بازی Party Hard Tycoon معرفی شد.

بازی Party Hard 2 برای انتشار روی پی سی برنامه‌ریزی شده است و از آنجا که مراحل ساخت بازی به اتمام رسیده است انتظار می‌رود به‌زودی در دسترس طرفداران قرار گرفته شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده