// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Guns of Glory

بازی موبایل Guns of Glory، شما را در نقش یک کاردینال به مبارزه با پلیدی و ساخت امپراطوری خودتان می‌فرستد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در میان انبوه بازی‌های استراتژی همزمان، اگر به دنبال یک بازی با سبک و سیاق قدیمی مثل نبردهای قدیم بریتانیا و فرانسه هستید، بازی موبایل Guns of Glory را از دست ندهید. بازی اندروید و آیفون Guns of Glory جزو آن دسته از بازی‌های موبایل است که به واسطه محتویات خود می‌تواند کاربر را ماه‌ها سرگرم نگه دارد. با شروع بازی، یک پیش درآمد از داستان و وقایع بازی برای شما به نمایش در می‌آید. در ویدیو اول بازی شاهد این هستیم که شخصیت اصلی داستان در حال مبارزه با یک لرد شیطانی است که اگر به قدرت برسد، تمام دنیا را نابود خواهد کرد. در اولین نبرد شما شکست خورده و فرار می‌کنید تا در ادامه قدرتمند‌تر از گذشته بازگشته و پیروز شوید. در جریان بازی استراتژی اندروید و آیفون Guns of Glory بازیکنان کنترل یک کاردینال را در دست دارند که قصد دارد امپراطوری خود را راه اندازی کرده و دنیا را از وجود اهریمن و جادوگران پاکسازی کند.

بازی موبایل Guns of Glory

به روزرسانی بخش‌های مختلف اپراطوری، قدرت شما را بیش از پیش افزایش می‌دهد

با شروع بازی همانند سایر بازی‌ّای مشابه، یکی از شخصیت‌های داستان نحوه بازی کردن و آموزش‌های اولیه را به شما می‌دهد. اینکه چگونه بخش‌های امپراطوری خود را لول‌آپ کنید یا چه بخش‌هایی را زودتر از مابقی بسازید، مواردی هستند که در بخش آموزشی بازی Guns of Glory به شما آموزش داده می‌شود. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در گیم‌پلی بازی به آن توجه داشته باشید، به روزرسانی پایگاه اصلی و در ادامه کشتی هوایی جنگی شما است که نقش بسیار مهمی در مبارزه‌ها یا جمع‌آوری آیتم ایفا می‌کند. همچنین پایگاه نظامی و آموزش دادن سربازها، از دیگر مواردی است که رفته رفته با آن‌ها آشنا خواهید شد. اگر از افرادی هستید که برای اولین بار سمت بازی‌های استراتژی روی پلتفرم موبایل می‌رود، باید بگویم که بازی دارای یک سیستم کوئست است که در جریان آن بازی به شما می‌گوید که کدام منابع یا پایگاه‌ها را اول بسازید یا ارتقا دهید. از این‌رو نگرانی برای افراد تازه کار وجود ندارد زیرا خود بازی آن‌ها را راهنمایی خواهد کرد.

تا می‌توانید با سایر بازیکن‌ها تیم تشکیل داده تا در مقابل حملات سایرین، شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشید

در کنار تمامی موارد ذکر شده می‌توانید نیروهای نظامی خود را به خارج از امپراطوری خود فرستاده تا برای شما منابع مختلفی را جمع آوری کرده یا با سایر امپراطوری‌ها که در واقع سایر بازیکنان بازی موبایل Guns of Glory هستند، مبارزه کنید. با مبارزه کردن با سایرین یا انجام کوئست‌ها یک سری آیتم به دست می‌آورید که استفاده از آن‌ها قدرت نظامی شما را برای مدتی افزایش می‌دهد یا آیتم‌هایی هستند که مدت زمان ساخت و ساز را کاهش می‌دهند. محتویات بازی اندروید و آیفون Guns of Glory تنها به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود و جدای از حمله کردن به سایر بازیکن‌ها و جمع‌آوری منابع، دنیای بازی دارای حیوان، آدم‌ها و سربازانی است که آلوده شده و حال حکم یک هیولا یا اشخاصی خون آشام شکل را داشته و شما می‌توانید آن‌ها را نیز از بین ببرید. همچنین به شما این اجازه را داده شده تا به سایر بازیکن‌هایی که به شما درخواست می‌دهند، کمک کرده و به تیم‌آن‌ها بپیوندید؛ از این‌رو یک دعوت نامه برای شما فرستاده شده تا امپراطوری خود را به نزدیکی امپراطوری آن‌ها انتقال دهید.

بازی موبایل Guns of Glory

حال در طول جهان‌گردی خود و حمله به سایر بازیکن‌ها، اگر متوجه چند امپراطوری در نزدیکی یکدیگر شدید، حواس‌اتان جمع باشد زیرا می‌توانند از قدرت یکدیگر استفاده کرده و شما را به چالش بکشند. درآخر، جدای از ساخت و توسعه امپراطوری اصلی خود، یک سری پایگاه ویژه و مختلف را می‌توانید در نقاط مختلف نقشه اصلی بازی ساخته و آن‌ها را نیز توسعه دهید. بازی Guns of Glory در نگاه اول همانند سایر بازی‌های استراتژی است که باید پایگاه خود را توسعه داده و با دشمنان مبارزه کنید. اما رفته رفته هرچه به عمق بازی نزدیک‌تر می‌شوید، محتویات بیشتری در اختیار شما قرار داده می‌شود که راه این بازی را تا حدی از سایر آثار مشابه، جدا می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Guns of Glory


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده