نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

تایید ساخت فیلم لایو اکشن و موزیکال Cyrano the Moor توسط والت دیزنی

کمپانی والت دیزنی از ساخت فیلم لایو اکشن و موزیکال Cyrano the Moor با بازی دیوید اویلوو، خبر داد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی والت دیزنی پیکچرز در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن و موزیکال با نام Cyrano the Moor است. علاوه بر این، دیزنی اعلام کرد که دیوید اویلوو، بازیگر فیلم‌هایی چون Nightingale، سلما (Selma)، ملکه کاتوه (Queen of Katwe) و صداپیشه سریال Star Wars Rebels (جنگ ستارگان شورشیان)، نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Cyrano the Moor بر عهده تارل الوین مکرینی خواهد بود. وی مشترکا با بری جنکینز، جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی برای فیلم Moonlight (مهتاب) را دریافت کرده است. این فیلم بر اساس داستانی که الوین مکرینی نوشته بود، ساخته و اکران شد.

فیلم Cyrano the Moor قرار است ترکیبی از نمایشنامه Othello اثر ویلیام شکسپیر و نمایشنامه فرانسوی Cyrano de Bergerac اثر سیرانو دو برژراک، باشد. اویلوو به‌همراه همسرش جسیکا اویلوو و یوروبا ساکسون به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Cyrano the Moor حضور خواهند داشت. تندو یاگندا و چاز سالمبیر نیز از کمپانی والت دیزنی به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارند. از هر دو نمایشنامه بارها شاهد اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی بوده‌ایم. در سال ۱۹۸۷، فیلم Roxanne با بازی استیو مارتین که یک اقتباس سینمایی و کمدی از نمایشنامه سیرانو بود، منتشر شد.

Tarell Alvin McCraney

همچنین اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی نیز بر اساس نمایشنامه Othello تولید و منتشر شده است. از جمله این اقتباس‌ها می‌توان به فیلم Othello (اتلو) با بازی لارنس فیشبرن که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و فیلم O با بازی مکای فایفر، که یک نسخه مدرن و دبیرستانی از داستان اتلو بود و در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، اشاره کرد. اویلوو همچنین در قسمت سوم و بدون عنوان فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) به تهیه‌کنندگی جی جی آبرامز، نیز حضور دارد و در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، اویلوو در فیلم Chaos Walking (هرج و مرج) نیز حضور خواهد داشت که این فیلم مراحل فیلمبرداری خود را سپری می‌کند.

در فیلم Chaos Walking بازیگرانی چون دیزی ریدلی و تام هالند حضور دارند و اویلوو نقش شخصیتی به‌ ام آرون را بر عهده دارد. علاوه بر این، پخش فصل چهارم و پایانی سریال Star Wars Rebels از روز دوشنبه، ۱۶ اکتبر امسال (۲۴ مهر) از دیزنی XD و اپ این شبکه که زیر مجموعه شبکه ABC هستند، آغاز خواهد شد. کمپانی والت دیزنی در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Cyrano the Moor، از جمله کارگردان یا تاریخ اکران آن، را منتشر نکرده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده