نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بودجه بازی رومیزی Resident Evil 2 تامین شد

بازی رومیزی Resident Evil 2 در کم‌تر از یک ساعت توانست بودجه ساخت خود را از طریق کیک استارتر به دست بیاورد.

طی جدید‌ترین اخبار بازی، امروز کمپانی استیم‌فورجد گیمز کمپین کیک استارتر بازی رومیزی Resident Evil 2 را آغاز کرد و با حمایت‌های عالی طرفداران، این بازی توانست در کم‌تر از یک ساعت بودجه مدنظر خود را به دست بیاورد. هدف اولیه این بازی، جمع‌آوری تقریبا ۲۰۳ هزار دلار بود که در زمان نگارش این مطلب، موفق شده مبلغی در حدود ۳۵۲ هزار دلار جمع‌آوری کند و این در حالی است که هنوز زمان زیادی تا پایان کمپین کیک استارتر بازی باقی مانده است. 

البته برای این بازی رومیزی، علاوه بر بودجه ساخت یک سری اهداف دیگر نیز در نظر گرفته شده است که شامل مواردی چون مهره زامبی‌ها، کارت‌های مختلف،‌ مهره سگ‌ها و موارد دیگر می‌شود و در حال حاضر هم بودجه برخی از این آیتم‌ها، جمع آوری شده است. 

بازی رومیزی Resident Evil 2 در جهان رزیدنت اویل جریان دارد و برای بازی کردن یک تا چهار نفر طراحی شده است. در این بازی، شما می‌توانید در نقش یکی از کاراکتر‌های آشنای سری قرار گرفته و با زامبی‌ها در خیابان‌های شهر راکون سیتی مبارزه کنید و خودتان را به سلامت به مقصد برسانید. 

همچنین زومجی هر هفته چهارشنبه یک بازی رومیزی معرفی می‌کند که می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط این بازی‌ها، با آن‌ها آشنا شوید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده