نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

شایعه: بازیگر معروف دیگری به بازیگران فیلم Thor: Ragnarok اضافه شد

شایعه شده که بازیگر معروف و محبوب دیگری به بازیگران درجه یک فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) اضافه شده که صحنه‌های کوتاه اما فوق‌العاده باورنکردی در این اثر دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار جدیدی حول محور فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) منتشر شده است. اگر قرار بر این باشد که ما این خبر را قبول کرده و به عنوان یک خبر موثق آن را باور داشته باشیم، پس می‌توانیم از بازیگر فوق‌العاده بااستعداد و محبوبی که به تازگی به پروژه تولید این فیلم اضافه شده انتظار داشته باشیم که در اثر جدید تایکا وایتیتی و صحنه‌های کوتاه خود جوری ظاهر شود که به عنوان بهترین نقش کوتاه در تاریخ دنیای سینمایی گسترده کمپانی مارول شناخته شود.

تیم تولید فیلم Thor: Ragnarok به تازگی بازیگر محبوب و معروف دیگری همانند دیگر بازیگران نام آشنای این اثر مثل کیت بلانشت، بندیکت کامبربچ و کارل اربن را به لیست بازیگران خود اضافه کرده است. تیم تولید که این هنرمند را پنهانی به پروژه خود اضافه کرده‌اند تصور کردند خبر به این مهمی می‌تواند از چشم خبرگزاری‌ها پنهان بماند؟ این بازیگر درجه یکی که به این پروژه اضافه شده کیست؟ اگر قرار باشد خبری که از پادکست خبری Weekly Planet منتشر شده را باور کنیم، باید از همینجا اعلام کنیم که این منبع خبری ادعا کرده که بازیگر شخصیت جیسون بورن یعنی مت دیمون محبوب، کسی است که قرار است در فیلم مورد انتظار ثور ایفای نقش کند.

با این حال، قبل از اینکه قرار باشد به خاطر خبر پیوستن بازیگر محبوب‌تان به دنیای سینمایی مارول زیاد از حد هیجان‌زده شوید، به نظر می‌رسد که حضور مت دیمون در این فیلم قرار است فقط یک بار صورت بگیرد و تایکا وایتیتی کارگردان این اثر ظاهرا از این بازیگر درجه یک قرار است در یک حالت منحصر به فرد استفاده کند. براساس گزارشات ظاهرا قرار است در این فیلم ما شاهد یک صحنه از سرزمین آزگارد باشیم که به نوعی بازبینی‌ای از کل اولین فیلم ثور است که در این صحنه، نقشی را که لوکی در اولین فیلم ایفا کرده بود، این بار با مت دیمون پر خواهد شد.

این خبر که قرار است مت دیمون به دنیای سینمایی مارول و فیلم ثور اضافه شود و نقش کوتاهی در اثر جدید و مورد انتظار تایکا وایتیتی داشته باشد خیلی خنده‌دار است. البته اینکه ببینیم چه بازیگران مشهور و نام آشنایی دیگری در این فیلم یا فیلم‌های مورد انتظار بعدی قرار است حضور داشته باشند و ایفای نقش کنند خیلی جالب و سرگرم‌کننده خواهد بود. اگرچه این خبر از منبع موثق و مورد اعتمادی آمده که خبرهای قبلی او هم به نسبت به واقعیت پیوسته است، اما همانطور که در پست‌های قبل هم گفته شده، بهتر است تا زمان قطعی شدن و اعلام رسمی آن به عنوان یک شایعه و خبر بی پایه و اساس به آن نگاه شود.

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره فیلم ثور: راگناروک و حضور مت دیمون به عنوان نقش کوتاهی در آن چیست؟ آیا با حضور او در این اثر موافق هستید؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده