نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

سریال Underworld در دست ساخت است

لن وایزمن، خالق مجموعه جهان زیرین (Underworld) اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی براساس این مجموعه در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به‌زودی شاهد ساخت و انتشار یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه محبوب Underworld باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، لن وایزمن، خالق این مجموعه در مصاحبه جدید خود گفته که در حال همکاری با بخش تلویزیونی دو کمپانی سونی پیکچرز و Sketch Films برای ساخت یک سریال تلویزیونی ترسناک براساس مجموعه Underworld است. او گفت:

این سریال در زمان انتشارش تقریبا یک سریال بسیار بزرگ خواهد بود. من نمی‌خواهم که بگویم این سریال بیشتر برای بزرگسالان است، اما قطعا لحن و تعداد شخصیت‌های سریال پایین‌تر از نسخه کتاب کامیک آن خواهد بود.

سریال Underworld در حال حاضر خانه‌ای ندارد و مشخص نیست که قرار است از چه شبکه‌ای پخش شود، اما وایزمن امیدوار است که به‌زودی با یک شبکه کابلی یا یک شبکه سرویس دیجیتالی برای پخش این سریال به توافق برسد. همچنین وایزمن به عنوان تهیه کننده اجرایی ‌به‌همراه تام روزنبرگ، اریک رید و گری لوچسی، در سریال Underworld حضور خواهد داشت. اولین فیلم مجموعه Underworld در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. در این فیلم، کیت بکینسیل نقش یک اساسین خون آشام به‌نام سیلین را بر عهده داشته است. 

در فیلم Underworld شاهد گسترش جنگ بین خون آشام‌ها و لایکن‌ها (گرگینه‌ها) هستیم و سیلین باید تلاش کند تا این جنگ متوقف شود. پس از انتشار این فیلم، فیلم Underworld: Evolution (جهان زیرین: تکامل) در سال ۲۰۰۶، فیلم Underworld: Rise of the Lycans (جهان زیرین: ظهور لایکن‌ها) در سال ۲۰۰۹، فیلم Underworld: Awakening (جهان زیرین: بیداری) در سال ۲۰۱۲ و فیلم Underworld: Blood Wars (جهان زیرین: جنگ‌های خونین) در سال ۲۰۱۷، تولید و منتشر شدند. وایزمن کارگردانی دو قسمت ابتدایی فیلم Underworld را بر عهده داشته است و به عنوان تهیه کننده در سه قسمت بعدی این فیلم حضور داشت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده