نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

کاراکتر هیث به سریال The Walking Dead باز خواهد گشت

طبق اعلام سازندگان سریال The Walking Dead، کاراکتر هیث با بازی کوری هاوکینز به سریال باز خواهد گشت.

اسکات گیمپل، سازنده‌ی سریال The Walking Dead اخیرا اعلام کرده که کاراکتر «هیث» به سریال باز خواهد گشت. گیمپل همچنین گفته است که این شخصیت در فصل هشتم حضور نخواهد داشت. کاراکتر هیث با بازی کوری هاوکینز که یکی از کاراکترهای مورد علاقه‌ی طرفداران نیز به شمار می‌رود، آخرین بار در قسمت «قسم» به همراه تارا در یک ماموریت جمع‌آوری آذوقه دیده شد. این کاراکتر پس از حمله‌ی زامبی‌ها ناپدید شد؛ آن هم در حالی که تارا خود را در پایگاه زنان ساحل نشین پیدا کرد. تارا برای پیدا کردن هیث به محل حادثه بازگشت و در آن‌جا نیز چیزی به غیر از یک سری کارت با نشان PPP پیدا نکرد. سرنوشت هیث پس از آن حادثه هنوز هم مبهم است.

آخرین حضور هیث در سریال به همان اپیزود قسم بازمی‌گردد. با اینکه پس از آن هم خبر‌های ریز و درشتی در رابطه با شخصیت این کاراکتر به گوش می‌رسید، اما در خط داستانی سریال، اعضای الکساندریا آن‌قدر مشغول سر و کله زدن با نیگان بودند که فرصتی برای یافتن هیث نداشتند. با این حال، هیث یکی از شخصیت‌های نسبتا مهم در کتاب‌های کمیک مردگان متحرک به شمار می‌رود. از سوی دیگر او در تلویزیون نیز با توجه به حضور کم جلوی دوربین توانست تاثیر مثبتی از خود به جای بگذارد. علاوه بر این نیز سریال مردگان متحرک بارها ثابت کرده است که از آن دسته از سریال‌هایی است که اگر یک کاراکتر جلوی چشم بینندگان کشته نشود، هر لحظه احتمال بازگشت آن کاراکتر وجود خواهد داشت.

در حالی که بسیاری از طرفداران فرض را بر زنده بودن هیث گذاشته بودند و به بازگشت او امیدوار بودند، اسکات گیمپل، سازنده‌ی سریال، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی اعلام کرد که کاراکتر هیث به سریال باز خواهد گشت، اما این اتفاق در آینده‌ای نزدیک نخواهد افتاد. به طور دقیق‌تر، طی این مصاحبه از اسکات گیمپل سوال شد که آیا ممکن است کاراکتر هیث در فصل هشتم سریال بازگردد؟ او در پاسخ به این سوال گفت:

این کاراکتر برای بازگشت در فصل هشتم شانس زیادی ندارد، اما هیچ‌کدام از ما صحنه‌ای مبنی بر مرگ این کاراکتر ندیدیم. توجه داشته باشید وقتی می‌گویم او شانسی برای حضور در فصل هشتم ندارد نمی‌خواهم طرفدارانش را ناامید کنم. او به سریال مردگان متحرک باز خواهد گشت.

طبق سخنان گیمپل می‌توان فهمید که طرفداران باز هم هیث را خواهند دید. با اینکه با این سخنان نمی‌توان به صورت کامل فرضیه‌ی بازگشت هیث به‌عنوان یک زامبی را رد کرد، اما می‌توان گفت که به نظر می‌رسد سازندگان مردگان متحرک برنامه‌هایی برای بازگرداندن هیث به صورت زنده و سرحال در سر دارند. البته باید در نظر داشته باشیم که ممکن است اسکات گیمپل در رابطه با حضور نداشتن کاراکتر هیث در فصل هشتم یک دروغ مصلحتی گفته باشد تا داستان فصل آینده سریال و سورپرایزهای آن لو نرود.

The Walking Dead|Heath

از آنجایی که این خبر از زبان یکی از سازندگان سریال نقل شده است، معتبر به شمار می‌رود. به هر حال، محتمل‌ترین فرمول برای بازگشت هیث به سریال، بازگشت او به الکساندریا پس از پایان جنگ بزرگ در مقابل ناجیان به نظر می‌رسد. البته، چگونگی بازمعرفی کاراکتر «هیث» در سریال نیز می‌تواند در نوع خود جالب باشد. آیا قرار است او را در همین فاصله‌ی میان فصلی با فرض بر اینکه او بالاخره راه خانه را پیدا کرده است، در الکساندریا ببینیم؟ یا ناپدید شدن او آن‌قدر قابل توجه است که بتواند ریک و دار و دسته‌اش را به سمت دشمن جدیدشان هدایت کند؟

در دیگر اخبار مربوط به سریال، چندی پیش تصاویر جدیدی از فصل هشتم سریال منتشر شد. از سوی دیگر نیز اخباری مبنی بر تغییر شیوه‌ی روایت فصل هشتم سریال به گوش می‌رسد.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده