نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

جدایی نادر از سیمین در بین ۱۰ فیلم برتر جک جیلنهال

جک جیلنهال، بازیگر مطرح آمریکایی، فیلم «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی را جزو ۱۰ فیلم برتر خود می‌داند. 

جک جیلنهال بازیگری است که او را با فیلم‌هایی چون Nightcrawler ،Prisoners ،Southpawn ،Life و Nocturnal Animals می‌شناسیم. فیلم جدید این بازیگر هم Stronger نام دارد و روایتگر داستان فردی است که پاهای خود را در اثر انفجار بمب‌گذاری بوستون از دست داده است. این فیلم چند روز پیش اکران شده و استقبال خوب منتقدین را نیز در پی داشته است. 

حال در جدید‌ترین اخبار سینما، سایت معتبر ایندی وایر اخیرا لیستی از ۱۰ فیلم برتر این بازیگر منتشر کرده است که نکته جالب در این مورد، حضور فیلم ایرانی «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی در بین ۱۰ فیلم محبوب این بازیگر است. همچنین جالب است بدانید که در بین ۱۰ فیلم برتر جک جیلنهال، تمامی آثار به جز دو مورد مربوط به قرن ۲۰ میلادی هستند و تنها دو فیلم جدایی نادر از سیمین و A Prophet محصول قرن ۲۱ میلادی هستند. 

جک جیلنهال همچنین پیش از این در سال ۲۰۱۵ اعلام کرده بود که عاشق فیلم جدایی نادر از سیمین است؛ فیلمی که در سال ۲۰۱۲ توانست جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان را دریافت کند و همچنین اخیرا ایندی‌وایر، بازی لیلا حاتمی در آن را جزو برترین بازی بازیگران زن در قرن ۲۱ قرار داده بود. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده